اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در گیلان:

یادواره شهید نامجوی در بندر انزلی برگزار می‌شود

فرمانده ارشد آجا در گیلان گفت: یادواره شهید سرلشگر سید موسی نامجوی در هفته دفاع مقدس در بندر انزلی برگزار می‌شود.

یادواره شهید نامجوی در بندر انزلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار دوم خرداد حکیمی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش برنامه‌های مختلفی برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

وی از به صدا درآمدن بوق شناورهای نظامی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بندر انزلی خبر داد و افزود: گروه‌های پزشکی نیروی دریایی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

حکیمی بازدید از موزه نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی در هفته دفاع مقدس برای عموم مردم را رایگان دانست و بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان از جمله برنامه‌های نیروهای مسلح استان در هفته مذکور است.

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور با اشاره به برگزاری یادواره شهید سرلشگر سید موسی نامجوی در هفته دفاع مقدس در بندر انزلی، تصریح کرد: مسئولان بندر انزلی برای برگزاری یادواره شهید مذکور تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

*برگزاری یادواره 56 شهید دانش‌آموز در رشت

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد متفاوتی اجرا می‌شود.

رسول جلائی به حضور بعضی از سازمان‌ها و اداره‌ها برای نخستین بار در برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امسال برنامه‌ها به سیاست‌های کلی، شاخص‌ها و ویژه‌برنامه دسته‌بندی شده تا مورد توجه رسانه‌ها در استان باشد.

وی با بیان اینکه 500 فعالیت کلی در هفته دفاع مقدس امسال در گیلان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: 135 فعالیت شاخص است و 75 فعالیت ویژه محسوب می‌شود.

جلائی از برگزاری یادواره 56 شهید دانش‌آموز همزمان با هفته دفاع مقدس در رشت خبر داد و اظهار کرد: هنرستان فنی شهید چمران رشت تعداد 56 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان برگزاری یادواره شهدای حمل و نقل استان را از جمله برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در هفته مذکور رونمایی می‌شود.

وی پخش فیلم‌های مستند دفاع مقدس در اتوبوس‌های برون‌شهری گیلان را برای نخستین بار عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس مسابقه سرود در مهدهای کودک اجرا می‌شود.

جلائی، دیدار با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را فعالیت شاخص در هفته دفاع مقدس توسط مسئولان گیلان اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول