اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان:

رسیدگی به وضعیت زندانیان از هر کاری واجب‌تر است

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: رسیدگی به وضعیت زندانیان از هر کار خیر و نیکی واجب‌تر است.

رسیدگی به وضعیت زندانیان از هر کاری واجب‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا حبیبی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان در جمع دادستان‌ها و خیران استان اصفهان با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان از شاخصه‌های مهم رسیدن به تقوا و جایگاه بالای نیکوکاری است، اظهار کرد: کسانی که جزو انجمن حمایت از زندانیان هستند با سایر خیران فرق دارند، چرا که از خانواده‌های زندانیانی حمایت می‌کنند که هم مظلومند و هم گمنام.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه خداوند فرموده است که اگر می‌خواهید طعم نیکوکاری را بچشید، مال خود را حبه کنید، تصریح کرد: در سال 88 و 89 که انجمن حمایت از زندانیان تشکیل شد، وضعیت امکانات،تجهیزات و تراکم جمعیت در زندان اصفهان مطلوب نبود و فضاها غالبا محدود و مشکلات بهداشتی وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه درآمد این انجمن صفر بود چرا که کارخانه‌ای که تامین مالی می‌کرد، به دلیل ضرر مالی فروخته و مستمری ناچیزی که به خانواده‌ها پرداخت می‌شد، با مشکل مواجه شد، گفت: با ورود مدیر کل جدید این مسائل و مشکلات در بین مسئولان مطرح و سپس بازسازی زندان و توسعه آن به وضع تقریبا مطلوب رسید.

حبیبی با تاکید بر اینکه هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم، گفت: در انجمن حمایت از زندانیان از حضور معتمدان در جهت درآمدزایی در چارچوب قانون استفاده و نیز در کمیته اقتصادی برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین اضافه کرد: از اختیارات آیین نامه قانونی برای مرخصی زندانیان استفاده کرده‌‌ایم و تاکنون بسیاری از زندانیان را به مرخصی فرستاده‌ایم.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان به 640 نفر حافظ قرآن داخل زندان اشاره کرد و افزود: یکی از اعجاز قرآن این است که هیچ کدام از این‌ افراد در هنگام مرخصی غیبت نداشته است.

وی تاکید کرد:در وضعیت فعلی رسیدگی به وضعیت زندانیان از هر کار خیر و نیکی واجب‌تر است

انتهای پیام/63012/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول