اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضاپور خبر داد

سفر تیم ملی تکواندو به قم / زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(س) در آستانه سفر به اوکراین

مربی تیم تکواندو استان قم از سفر تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان به شهر مقدس قم در آستانه اعزام به رقابت‌های بین‌المللی اوکراین خبر داد.

سفر تیم ملی تکواندو به قم / زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(س) در آستانه سفر به اوکراین

روح‌الله رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان این روزها به منظور کسب آمادگی لازم تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی خود برگزار می‌کند تا با شرایط مطلوب در رقابت‌های بین‌المللی اوکراین حضور یابد.

وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح قصد دارد با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر تکواندو کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی اوکراین حضور پیدا کند به همین خاطر با تصمیم مربیان این تیم، تصمیم گرفته شد که ملی‌پوشان به منظور تقویت روحیه خود و تمرین به شهر مقدس قم سفر کنند.

مربی تیم تکواندو استان قم افزود: ملی‌پوشان به منظور تقویت روحیه خود در ابتدای حضور در شهر مقدس قم به بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) رفتند و سپس در خانه تکواندوی قم با حضور تمام نفرات یک جلسه تمرین کردند.

وی در ادامه از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی تکواندوی نیروهای مسلح خبر داد و یاد آور شد: ترکیب تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی اوکراین در حالی مشخص شد که سیدمحمد رفیعی از قم نیز در بین آنها حضور دارد.

رضاپور در ادامه از اعزام ملی‌پوشان کشورمان به این رقابت‌ها در مهر ماه سال جاری خبر داد و ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است مسابقات تورنمنت بین‌المللی تکواندو اوکراین از یازدهم تا چهاردهم مهرماه در سالن لوکوموتیو شهر خارکوب و در سطح A برگزار شود.

وی با بیان اینکه تیم تکواندوی نیروهای مسلح با حضور 10 تکواندوکار به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور پیدا می‌کند، بیان کرد: به منظور معرفی برترین نفرات برای حضور در ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات، ‌یک دوره رقابت‌های انتخابی در خانه تکواندو تهران برگزار شد که در پایان و بنا بر اعلام کادر فنی این تیم نفرات مورد نظر برای اعزام به این رقابت‌ها مشخص شدند.

رضاپور افزود: بدین ترتیب احمد محمدی،‌ سیدمحمد رفیعی،‌ علی شاکری،‌جلال خدامی،‌ پوریا عرفانی،‌ محمد احمدی،‌ حسین باغ گرایی،‌ سیدمحمد موسوی،‌ حمید شیرازی،‌ لقمان عبدالهی،‌ محسن جباری،‌ سیدرضا مهدی‌زاده و هادی ملکیان به آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی دعوت شدند که در پایان این تمرینات نیز ترکیب نهایی تیم اعزامی به این مسابقات اعلام خواهد شد.

مربی تیم تکواندو استان قم افزود: تکواندوکاران نیروهای مسلح زیر نظر سردار علی خلیلی به عنوان سرپرست‌،‌ جلال چروگی به عنوان سرمربی، نعیمی و همچنین مسعود لشکری و علی مهماندوست به عنوان مربیان تیم تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در حالی راهی رقابت‌های اوکراین می‌شود که سال گذشته در تورنمنت بین‌المللی ویتنام حضور داشت که در پایان با کسب چهار مدال طلا و یک برنز به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول