اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور برزو ارجمند

کارگاه بازیگری در قم برگزار می‌شود

مدیر موسسه تئاتر طراوت از برگزاری کارگاه بازیگری در قم با حضور برزو ارجمند اواخر مهر امسال در قم خبر داد.

کارگاه بازیگری در قم برگزار می‌شود

محمدرضا شاهمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری کارگاه بازیگری با حضور برزو ارجمند اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.taravat.net مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از بین کسانی که برای شرکت در این کارگاه ثبت‌نام می‌کنند 25 نفر از سوی کارشناسان برای شرکت در کارگاه انتخاب می‌شوند.

مدیر موسسه تئاتر طراوت خاطرنشان کرد: این کارگاه از جمله سلسله کارگاه‌های بازیگری است و در گذشته کارگاه‌های بازیگری با حضور حمید پورآذری، آرش دادگر، سیامک صفری، سعید ساحلی، ریحانه سلامت، سید جواد طاهری برگزار شده است.

وی عنوان داشت: هدف از برگزاری این سلسله کارگاه‌ها این است که روی مباحث خاص و بازیگری بداهه به صورت تخصصی کار کنیم و هنرمندان استان بتوانند با توجه به ظرفیت بالای تئاتر طنز و بداهه گامی در زمینه پیشرفت تئاتر استان بردارند.

شاهمردی یادآور شد: برگزاری این کارگاه‌ها سبب می‌شود که اطلاعات و تئوری‌های هنرمندان پویا شود و با این کارگاه‌ها فراتر از دانشگاه‌ها پیش می‌رویم.

برزو ارجمند از بازیگران ایرانی است که در سال 54 در مشهد متولد شده و در مجموعه‌های نون و ریحون، قهوه تلخ، از ما بهترون، اشک‌ها و لبخندها، خاطرات الاغ مهربان، یک وجب خاک، خواستگاران، ما چند نفر، محیا، ساعت شنی،‌ صاحبدلان، روز سوم، پروانه‌ای در مه، شب‌های برره، زیر آسمان شهر و سفر سرخ نقش‌آفرینی کرده است.

انتهای پیام/78003/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول