اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد سال‌جاری صورت گرفت

برقراری 3400 تماس مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس آذربایجان‌شرقی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: تماس‌های مردمی و پیام‌های قابل رسیدگی در مرداد ماه سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

برقراری 3400 تماس مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تعداد پیام قابل رسیدگی و بیشترین میزان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پلیس به ترتیب به شهرستان‌های تبریز، مراغه، مرند و بناب اختصاص داشت.

وی سامانه 197 را یک پایگاه نظارت مردمی بر عملکرد پلیس عنوان کرد و از مردم خواست نقطه نظرات خود را در رابطه با عملکرد ماموران انتظامی با این سامانه در میان بگذارند.

محمودی در ادامه گفت: سامانه 197 این امکان را فراهم می‌سازد تا با شناسایی دقیق مشکلات و انجام تحقیق و پژوهش، برگزاری اتاق فکر، راهکارهای عملیاتی و اجرایی مناسب تدوین کند.

وی تصریح کرد: مردم به عنوان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه ‌دارای حق و حقوقی هستند که از آن جمله نظارت بر عملکرد کارکنان دستگاه‌های دولتی است و در واقع وجود نظارت مردمی از بروز هر گونه انحطاط، تخطی و افتراق از اهداف ممانعت به عمل می‌آورد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با احصای نقطه نظرات مردمی از طریق این سامانه، تصمیم‌سازی‌های لازم انجام می‌گیرد تا شاهد افزایش سطح رضایت مردم در جامعه باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف این است تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری به عمل آید و از طرفی از کارکنان در مقابل برخی آسیب‌ها و تهدیدات محافظت شود.

محمودی استفاده صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود در مردم را عاملی برای حرکت به سمت رشد و بالندگی توصیف و ابراز امیدواری کرد، با احصای نقاط قوت و ضعف در عملکرد پلیس، بستر مناسبی برای تصمیم‌گیری مسئولان و نخبگان پلیس فراهم شود.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول