اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس دانشگاه آزاد مطرح کرد

اعمال فشار برای استعفا دادن فرهاد دانشجو

مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ریاست دانشگاه آزاد خواسته شده که استعفا دهد و فرهاد دانشجو می‌خواهد در مقام خود استوار باقی بماند.

اعمال فشار برای استعفا دادن فرهاد دانشجو

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدحسین پرکره بعد از ظهر امروز در دهمین گردهمایی دو روزه معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی‌ هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید برای پژوهشگران دانشگاه‌های کشور فضایی آرام مهیا کنیم، گفت: تامین نیازهای معنوی، اقتصادی و فکری برای دانشجویان و نخبگان از اولویت‌های مهمی است که می‌تواند پژوهش را به اوج قله‌های موفقیت برساند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه اسلامی در سراسر جهان است، افزود: همواره باید درصدد ایجاد فضایی بهتر برای این دانشگاه بود و در مدیریتی اسلامی آن‌چه که مورد توجه است، عمل به تکلیف است.

پرکره با اشاره به‌ اینکه مردان انقلاب‌اسلامی هیچ‌گاه از تکلیف عقب‌نشینی نکرده و استعفا نخواهند داد، افزود: نباید اقیانوس آرام دانشگاه آزاد متلاطم شود و شایسته نیست که در فضای علمی کودتای نظامی برپا شود.

به‌ گفته پرکره، نمایندگان ولی‌فقیه باید عملکرد مدیران دانشگاه‌های آزاد را بررسی کنند و همه بدانند که این مسئولان به‌دنبال آرمان‌های اصیل انقلاب هستند و نباید دولت جدید که تازه از راه رسیده به ‌فکر عزل و نصب مسئولان دانشگاهی برآید.

مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: متاسفانه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خواسته شده که استعفا دهد که در غیر این‌صورت عزل خواهد شد و این در حالی است که فرهاد دانشجو استعفا را نپذیرفته و در مقام خود می‌خواهد استوار باقی بماند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد مظلوم‌ترین کارمندان و اساتید هستند، تصریح کرد: اجرای عدالت باید در دانشگاه آزاد به‌وقوع بپیوندد و شایسته نیست که دریافتی مسئولان این دانشگاه، پایین‌تر از دانشگاه‌های دیگر باشد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول