اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مردادماه انجام شد

بهره‌مندی یک میلیون و 674 هزار نفر از گاز طبیعی در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: تا پایان مردادماه امسال میزان جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در همدان به یک میلیون و 674 هزار نفر رسیده است.

بهره‌مندی یک میلیون و 674 هزار نفر از گاز طبیعی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز همدان، حسین محمدی اظهار داشت: تا پایان مرداد ماه سال جاری نرخ کل خانوارهای شهری و روستایی گازدار در استان همدان به 95.3 درصد رسیده است.

وی گفت: بالغ بر 7 هزار و 740 کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز اجرا و حدود 497 هزار مورد ظرفیت اشتراک‌پذیری در این استان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: به دلیل بهره‌مندی تمام 29 شهر استان از نعمت گاز طبیعی با نرخ 99.5 درصدی، استان همدان از نظر درصد بهره‌مندی خانوارهای گازدار و جمعیت بهره‌مند، در سطحی بالاتر از میانگین کشوری است.

وی ابراز داشت: تا پایان مردادماه امسال از مجموع یک هزار و 82 روستای استان تعداد 740 روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

محمدی افزود: عملیات گازرسانی در 95 روستای دیگر نیز ادامه دارد که بر این اساس نرخ خانوارهای روستایی گازدار استان همدان به ضریب نفوذ 88.8 درصدی رسیده است.

وی گفت: تاکنون 483 هزار خانوار زیر پوشش گاز طبیعی استان گرفته‌اند که طی پنج ماه سال جاری تعداد 8 هزار و 958 خانوار با جمعیتی بالغ بر 29 هزار نفر به تعداد بهره‌مندان از گاز طبیعی در استان همدان افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان ابراز داشت: این شرکت در راستای تحقق حماسه اقتصادی و با همت کارکنان پرتلاش مجموعه، موفق شده به طور میانگین عملکردی فراتر از سه برابر برنامه‌های مصوب را در کارنامه خدمتگزاری خود ثبت کند.

انتهای پیام/89002/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول