اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر خبر داد

ارسال یکصد مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی انگور

رئیس دانشگاه ملایر از پذیرش بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی انگور در دانشگاه ملایر خبر داد.

ارسال یکصد مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی انگور

بهمن امانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر به عنوان قطب تولید انگور در استان همدان و کشور است اظهار داشت: امسال دومین همایش ملی انگور در ملایر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در 18 مهرماه با حضور اساتید، کارشناسان و اساتید خارجی و بین‌المللی و همچنین پژوهشگران دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته‌های مرتبط با کشاورزی در دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه دومین همایش ملی انگور به صورت تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، گفت: این همایش در چهار محور و با هدف کیفیت‌بخشی به انگور شهرستان و ارائه راهکارهای جدید و استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی از ارائه بیش از یکصد مقاله در محورهای مختلف به دبیرخانه همایش در دانشگاه ملایر خبر داد و تصریح کرد: مهلت ارسال مقالات به همایش به اتمام رسیده و مقالات پذیرفته شده در دست داوری و بررسی قرار دارد که به مقالات برگزیده به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شوند.

امانی برگزاری نمایشگاه انگور و فرآورده‌های آن را با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر و جهاد کشاورزی در راستای معرفی انگور ملایر و پیشینه کشت این محصول را از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به تأسیس پژوهشکده انگور در دانشگاه ملایر احداث این پژوهشکده را گامی مثبت در ارتقای محصول انگور در ملایر به سمت جهانی شدن برشمرد خاطرنشان کرد: تحقیقات انجام گرفته در این پژوهشکده به صورت علمی در اختیار کشاورزان شهرستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول