اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی مشگین‌شهر:

با اخراج کارکنان شهرداری مشگین‌شهر مخالفم

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: با اخراج تعدادی از کارکنان شهرداری مشگین‌شهر مخالف هستم.

با اخراج کارکنان شهرداری مشگین‌شهر مخالفم

رحیم فرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از زمانی که اعتماد و اراده مردم در قالب آرا منتخبان را راهی پارلمان محلی کرد تکلیف خدمت و خدمتگزاری را دو چندان کرد به طوری که دغدغه ارائه خدمات و توزیع عادلانه آن و تبدیل وضعیت نامناسب به یک وضعیت ایده‌آل و مناسب از اصلی‌ترین اهداف منتخبان بوده و در آینده نیز خواهد بود.

وی خاطر‌نشان کرد: اما مطلبی که بنده را در این مسیر پر پیچ و خم نگران کرده حاشیه‌ها و اعمال بعضی سلیقه‌های دیکته شده خارج از گود است که به نوعی غافلگیر کننده هم بود کع این افکار معکوس حتی می‌تواند ارائه خدمت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس این دیار کهن تاریخ را سست کند.

فرجی با اشاره به اینکه با این اصول و اعتقاد پای در عرصه انتخابات شورا گذاشتیم که نان به سفره مردم بیاوریم، ادامه داد: چگونه می‌شود که در جلسه اول آغاز به کار، مصوبه اخراج ده‌ها نفر از کارمندان شهرداری را به تصویب می‌رسانند، در حالی که با اعمال مدیریت و آرایش نیروهای موجود و ساماندهی آنان می‌توانستیم به یک نتیجه مطلوب‌تر برسیم.

این منتخب پارلمان محلی تاکید کرد: بنده در شغل و کار خودم خط قرمزهایی دارم که به هیچ‌وجه از آن عبور نخواهم کرد و در این راستا با اخراج کارمندان شهرداری کاملاً مخالفم چرا که هنوز بسیاری از مردم از مراجعه به شهرداری واهمه و هراس دارند چون خواسته و ناخواسته جبهه ستیز و نبرد و بی‌اعتمادی را در داخل اداره رونق داده‌اند و ما با این کارها به آن دامن می‌زنیم.

وی یادآور شد: از همان ابتدای کار سعی بر این داریم که با اتحاد و همدلی کارها را پیش ببریم و بنده نیز با همان افکار همراه سایر اعضای شورا بوده و هستم و هیچگاه سعی نخواهم کرد که مصلحت عموم را فدای سلیقه شخصی خود کنم و هر جا احساس کنم که منافع عموم در خطر است و اگر دیگران مرا در این راه تنها بگذارند یک تنه پا پیش خواهم گذاشت هرچند در این راه دوستان و همراهان بنده کم نیست و این خود نقطه مثبتی در رسیدن به توسعه پایدار منطقه خواهد بود.

این عضو شورا در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از فرصت پیش آمده در این گفت‌و گو استفاده کرده و صراحتاً اعلام می‌کنم با اخراج کارکنان زحمتکش و خدوم شهرداری مخالفم و در این زمینه به صورت شفاف و بی‌پرده در جلسه شورا نیز اظهار‌نظر کرده‌ام چون معتقدم باید به شعارهایی که در دوره انتخابات به آن پرداختیم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/62009/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول