اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار شد

‌ساخت مسکن ‌در بافت‌های فرسوده ‌شهری و روستایی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ‌هیچ طرحی مهمتر از ساخت مسکن شهری و روستایی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده ‌شهری و روستایی نیست.

‌ساخت مسکن ‌در بافت‌های فرسوده ‌شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، حاتم ناروئی در دیدار با عضو هیئت مدیره بانک مسکن و جمعی از کارکنان این مجموعه اظهار داشت: بانک مسکن با حل مشکل مسکن یکی از خوشنام ترین بانک‌های کشور شده است.

وی افزود: امروزه در کشور با توجه به ضرورت ساخت سرپناه برای مردم و اهمیت مسکن به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور، هیچ طرحی مهمتر از ساخت مسکن شهری و روستایی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده ‌شهری و روستایی نیست.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی موانع و مشکلات در ساخت و ساز‌خانه‌های تخریبی از زلزله سراوان و سیل جنوب استان تصریح کرد: بانک مسکن می تواند با اعطای به موقع تسهیلات به مردم گام موثری در جهت رفع مشکلات بردارد.

‌ناروئی بر موقعیت جغرافیایی استان و همجواری با دو کشور پاکستان و افغانستان اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری ها در مرکز نباید برای تمامی استان ها یکنواخت باشد بلکه موقعیت هر استان با دیگری متفاوت است.

وی افزود: باید باور داشته باشیم که پیشرفت و توسعه نیاز به یک همت و عزم همگانی دارد و هر کسی در هر جایگاهی باید نقش خود را به درستی و با بالاترین بازدهی انجام دهد.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول