اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری:

حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه جز بی‌نظمی نتیجه‌ای نداشته است

وزیر دادگستری گفت: حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه جز بی‌نظمی نتیجه‌ای نداشته است.

حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه جز بی‌نظمی نتیجه‌ای نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در آیین ختم آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی در ایلام اظهار داشت: آمریکا در راس کشورهای استکباری همواره به بهانه‌های مختلف در منطقه حاضر شده است.

وی ادامه داد: اشغال عراق و افغانستان تنها بخشی از حضور آمریکا و کشورهای استکباری در منطقه بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها 260 هزار نیروی نظامی به عراق گسیل کرده‌اند اضافه کرد: حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه جز بی‌نظمی نتیجه‌ای نداشته است.

پورمحمدی تصریح کرد: اکنون آمریکا نزدیک به 10 سال است که در منطقه خاورمیانه حضور فیزیکی داشته و همواره در پی تغییر موازنه قدرت به سمت خود و حاکم کردن دولتمردان وابسته به خود است.

وزیر دادگستری گفت: در عین حال با وجود تلاش‌های آمریکا و کشورهای استکباری اما تحولات منطقه خاورمیانه به نفع جمهوری اسلامی در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه خود آمریکایی‌ها و کشورهای استکباری هم به این موضوع اذعان دارند، ادامه داد: نقش و جایگاه ممتاز ایران اسلامی در هم‌افزایی‌های منطقه خاورمیانه، خلیج فارس، آسیای میانه و قفقاز قابل انکار نیست.

بر اساس این گزارش آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 16 شهریورماه جاری در بیمارستان شهید بهشتی قم دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/2246/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول