اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با خادمین حرم امام رضا (ع) در جیرفت

خدام حرم رضوی به دیدار خانواده سرداران شهید پایداران رفتند+ تصاویر

خدام حرم مطهر رضوی به دیدار خانواده سرداران شهید محمود و مجید پایداران رفتند و و از نزدیک با خانواده این دو شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

خدام حرم رضوی به دیدار خانواده سرداران شهید پایداران رفتند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدحسن آیرمی خادم حرم مطهر رضوی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده سرداران شهید محمود و مجید پایداران اظهار داشت: پایداری در دین اسلام باید همواره مد نظر همگان قرار گیرد تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

وی انقلاب اسلامی ایران را پس از انقلاب عاشورا بی‎نظیر و موجب افتخار شیعه دانست و افزود: در هر انقلابی بهترین‌ها فدا می‌شوند و بهترین بازماندگان نیز خانواده‎هایی هستند که افتخار تحویل امانات خود را به خداوند به بهترین نحو ممکن داشتند.

آیرمی خانواده‌های شهدا را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر و تصریح کرد: پیشرفت، عزت، امنیت، آسایش و ... مدیون دلاوری‎ها و ایثارگری‌های غیورمردانی است که جان خود را در کف دست گذاشته و به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

وی ابراز داشت: ایران اسلامی با افتخار به شهدای خود در راستای ترویج فرهنگ مهدویت گام برمی‌دارد و این مهم از ارزش‌های یک نظام اعتقادی است.

آیرمی یکی از مهم‎ترین اولویت‎های سفر خادمان حرم مطهر رضوی را حضور در مناطق محروم و سر زدن به خانواده شهدا دانست و بیان داشت: ان‎شاءالله که بتوانیم در راستای تحقق هدف سفر خود موفق شویم و رضایت امام رضا (ع) را کسب کنیم.

به گزارش فارس، در دیدار حاملان پرچم رضوی با خانواده سرداران شهید پایداران پدر و مادر این دو شهید نیز از حضور آنان در جمع خانواده‌های شهدا قدردانی کردند.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول