اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی:

تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید توام با هم صورت گیرد

نماینده ماکو، شوط، چالدران و پلدشت گفت: تعلیم و تربیت در کنار هم و توام با هم در سال تحصیلی جدید به دانش آموزان ارائه شود.

تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید توام با هم صورت گیرد

محمد علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان و فعالان عرصه آموزش تبریک گفت و اظهار داشت: ضمن تلاش برای رشد علمی دانش‌آموزان، به پرورش روح و روان آنها نیز توجه شود.

وی افزود: چنانچه مسئولان آموزشی و مربیان مدارس یکی از این مقوله‌ها را به فراموشی بسپارند، انتظاراتی که در پایان سال تحصیلی از سیستم آموزشی و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد، به هیچ عنوان رنگ و بوی تحقق پیدا نمی‌کند.

علی‌‌پور بر لزوم فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای تعالی معنوی دانش‌‌آموزان، تاکید کرد و گفت: همان طور که برای تدریس نظام آموزشی جدیدی را طراحی کرده‌اند، برای رشد فکری و اخلاقی دانش‌آموزان نیز تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از مقوله تعلیم و تربیت فدای دیگری نشود، افزود: از روش‌های موفق آموزشی و تربیتی در کشورهای مختلف دنیا الگوبرداری‌های لازم صورت گیرد، ولی در حین انجام این کار از الگوهای ایرانی و اسلامی نباید غفلت کرد.

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت با تاکید بر اینکه روحیه خودباوری و اتکا به نفس در جوانان تقویت شود، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان کشورمان را باید به سمت و سویی هدایت کنیم، که یکایک آنها پا جای پای شهدای هسته‌ای کشورمان بگذارند.

علی‌‌پور با تاکید بر اینکه در مدارس بر مفاهیم فرهنگ ایرانی و اسلامی تکیه شود، خاطرنشان کرد: نسل جدید کشورمان باید به صورتی تربیت شوند که با وجود ارتقای سطح علمی از داشته‌ها و سرمایه‌‌های معنوی خود غافل نشوند.

انتهای پیام/61002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول