اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

تجمل‌گرایی افراطی موجب تضعیف روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار بر رواج یافتن زندگی تجملاتی ایرانیان انتقاد کرد و گفت: تأکید اسلام بر ساده زیستی است و تجمل‌گرایی افراطی در زندگی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را از ما ساقت خواهد کرد.

تجمل‌گرایی افراطی موجب تضعیف روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و شهدای گرانقدر میهن اسلامی‌مان اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمترین کاری است که در قبال جانفشانی و از خودگذشتگی آن بزرگواران می‌توان انجام داد.

وی افزود: وظیفه ما در قبال شهدا پاسداری از آرمان های انقلاب و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثار گران و ترویج روحیه ایثار و شهادت طلبی میان جوانان است.

مختاری‌نیا به شیطنت دشمنان کشور اسلامیمان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: تمام هم و غم دشمنان خصوصا در ایام گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گرفتن غیرت جوانان و دور کردن آن ها از ارزش‌های اسلامی و انقلاب است که متأسفانه تا حدودی هم موفق شده‌اند و امید است با آگاه‌سازی قشر جوان شیطنت‌های دشمن و استکبار را خنثی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان جوانان را مد نظر قرار داده و آنها حتی برای ترویج فرهنگ کاذب غربی به مهد کودک‌های ما رخنه کرده در حالی که ما سخنان و یادآوری‌ها و آموزش‌ها را در مساجد برای عده معدودی از قشر مسن جامعه باز گو می‌کنیم.

وی اذعان کرد: پسندیده و به جا است که برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به دستگاه‌های فرهنگی و متولی ترویج فرهنگ نیز ارجاع دهیم.

‌مختاری‌نیا گسترش برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس را امری ضروری خواند و تصریح کرد: از ظرفیت مردم و خصوصا جوانان  در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استفاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان گفت: امید است حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راه  و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و والامقام باشیم.

انتهای پیام/79015/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول