اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه همدان خبر داد

ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز استان خبر داد و گفت: در زمینه بازگشایی مدارس نیز تمام مدارس حاشیه را‌ه‌ها در روستاها با نصب تابلو، علائم و چراغ‌های چشمک‌زن ایمن‌سازی شده‌اند.

ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز استان همدان

محمد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح تابستانی پلیس راه اظهار داشت: این طرح در دو مرحله انجام شد که با حضور نیروهای پلیس توانستیم عملکرد خوبی در ارتباط با آن داشته باشیم.

وی اجرای این طرح را در دو مرحله قبل از ماه مبارک رمضان و بعد از این ماه دانست و گفت: با وجود ورود حجم بالای گردشگر و مسافر به استان از یک سو و میزان تردید وسایل نقلیه از محورهای استان به دلیل مرکزیت آن، حوادث و تلفات جاده‌ای در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه بوده است.

رئیس پلیس راه همدان ادامه داد: پلیس راه استان با بهره‌گیری از تمام امکانات، تجهیزات و پرسنل خود، تمام نقاط حادثه‌خیز استان را پوشش داده است.

وی ابراز داشت: با همکاری سازمان‌های دخیل در امر ترافیک مثل راهداری، سازمان حمل و نقل و ترافیک، هلال احمر، اورژانس و ستاد بحران استانداری، توانستیم در کوتاه‌ترین زمان بر سر صحنه‌های حوادث رانندگی حاضر شده و به مجروحان و آسیب‌دیدگان کمک‌رسانی کنیم.

خیری با اشاره به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز استان گفت: در زمینه بازگشایی مدارس نیز با همکاری سازمان راهداری استان، تمام مدارس حاشیه را‌ه‌ها در روستاها با نصب تابلو، علائم و چراغ‌های چشمک‌زن ایمن‌سازی شده‌اند.

وی ابراز داشت: طرح بازدید و کنترل وسایل نقلیه در بحث سرویس دانش‌آموزان و معلمان نیز توسط پلیس راه انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان از بازسازی معابر و زیرگذر روستاها برای عبور راحت‌تر عابران خبر داد.

انتهای پیام/89002/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول