اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار سریال تصادفات در مشگین‌شهر

جاده‌های مشگین‌شهر کابوس رانندگان / تصادف مرگبار پراید و زانتیا

سریال تصادفات مرگبار در جاده‌های مشگین‌شهر امروز با تصادف مرگبار پراید و زانتیا ادامه یافت.

جاده‌های مشگین‌شهر کابوس رانندگان / تصادف مرگبار پراید و زانتیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز بر اثر برخورد دو خودروی سواری زانتیا و تویوتا کمری در کیلومتر 10 جاده اهر ـ مشگین‌شهر دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه علت اصلی حادثه انحراف به چپ خودروی سواری زانتیا بوده است.

تصادف خونین پراید با تراکتور

همچنین برخورد سواری پراید با تراکتور در سه‌راهی قوشه‌کنگرلو شهرستان مشگین‌شهر چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.

ماموران پاسگاه انتظامی کنگرلو شهرستان مشگین‌شهر از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع سانحه رانندگی در مسیر سه‌راهی قوشه کنگرلو به سمت مرادلو مطلع و بلافاصله به محل عزیمت کردند.

در این حادثه یک دستگاه سواری پراید در مسیر حرکت خود از پشت با یک دستگاه تراکتور برخورد کرده که در این حادثه راننده و سه سرنشین پراید مجروح شده و توسط اورژانس به بیمارستان ولی عصر (عج) انتقال داده شدند که یکی از مصدومان حادثه که جوانی 20 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در مسیر انتقال جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برابر اعلام یکی از کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل هر دو وسیله نقلیه در این حادثه مقصر بوده‌اند.

جاده‌های مشگین‌شهر، پر حادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل

طی هفته‌های اخیر تصادفات مرگباری در شهرستان مشگین‌شهر جان چندین نفر را گرفته است.

به گزاری خبرگزاری فارس از اردبیل، با اینکه جاده‌های منتهی به شهرستان مشگین‌شهر شاهد بیشترین تصادفات فوتی استان اردبیل هستند، مسئولان استانی و شهرستانی همچنان از اصلاح نقاط حادثه‌خیز در این مسیر خبر می‌دهند.

مشگین‌شهر بیشترین سهم از آمار تصادفات استانی را دارد، آماری که برای محورهای ارتباطی یک شهرستان فاجعه به شمار می‌آید، به گونه‌ای که بر اساس آخرین آمار اعلام شده 60 درصد تصادفات فوتی استان اردبیل در جاده‌های مشگین‌شهر به وقوع می‌پیوندد.

تصادفات این محور هم اکنون تیتر اصلی نشریات اردبیل است و خبر از مرگ کسانی است که قربانی جاده‌هایی می‌شوند که غیر استاندارد و غیر اصولی ساخته شده‌اند، این آمار خیره‌کننده که روز به روز در حال افزایش است اما علت آن هیچ گاه به صورت جدی از سوی مسئولان کالبد شکافی نشده است.

نکته‌ای که قابل تامل است اینکه وعده‌های مسئولان برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات در مشگین‌شهر به یک عادت تبدیل شده، وعده‌هایی که هرگز جامه عمل پوشانده نمی‌شود.

انتهای پیام/62009/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول