اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان طی سال آتی

شهردار منطقه پنج اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود که پروژه مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان در سال آینده راه‌اندازی شود و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

بهره‌برداری از مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان طی سال آتی

حمید عصار‌زادگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری در منطقه پنج اظهار داشت: راه‌اندازی مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان یکی از پروژه‌های مهم اجرایی منطقه پنج اصفهان محسوب می‌شود.

وی به زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان از حدود یک ماه و نیم گذشته در این منطقه آغاز شده است.

شهردار منطقه پنج اصفهان سازمان عمران را به عنوان پیمانکار این پروژه دانست و تصریح کرد: پروژه مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری طی دو فاز اجرا می‌شود و امسال فاز نخست این پروژه اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز در سال آینده انجام می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که پروژه مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان در سال آینده راه‌اندازی شود و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

عصار‌زادگان با بیان اینکه حدود 35 میلیارد تومان برای احداث و راه‌اندازی پروژه مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان مورد نیاز است، تاکید کرد: در بودجه امسال شهرداری منطقه پنج 17 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پیش‌بینی شده است.

وی به میزان پیشرفت این پروژه اشاره کرد و اذعان داشت: در حال حاضر که پروژه مجتمع ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان حدود هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول