اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خادم حرم مطهر رضوی خبر داد

فعالیت 25 هزار خادم بدون حقوق در حرم امام رضا (ع)/ 35 هزار نفر در نوبت خادمی قرار دارند

خادم حرم مطهر رضوی با بیان اینکه هم‌اکنون 25 هزار نفر بدون هرگونه حقوقی خدمتگزاری حضرت ثامن‌الحجج را انجام می‌دهند، گفت: 35 هزار نفر نیز اعم از وزیر، نماینده، وکیل، پزشک و ... هم‌اکنون در نوبت خادمی قرار دارند.

فعالیت 25 هزار خادم بدون حقوق در حرم امام رضا (ع)/ 35 هزار نفر در نوبت خادمی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت،‌ محمدحسن آیرم شامگاه دوشنبه در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در تاریخ اسلام پس از نهضت عاشورا نهضتی مانند انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده باشد، وجود ندارد.

وی افزود: باید به خود ببالیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که رهبر سبز عاشورای حسینی هستیم و آینده مهدویت را از افتخارات خود می‌دانیم که منجی تاریخ بشریت است.

 

آیرم با اشاره به اینکه خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی (ره) با رهنمودهای امام راحل شکل گرفت، تصریح کرد: با توجه به خدمات بزرگی که این نهاد در نظام جمهوری اسلامی انجام داده است، همه به خوبی بر این امر واقف هستیم، اگر نیاز جامعه نبود، ایشان به آن شدت تأکید بر تأسیس نداشت.

وی ابراز داشت: از روز گذشته که وارد استان کرمان شدیم، مردم این منطقه که دیاری ولایتمدار و متعهد است، محبت‌ها و خوبی‌های بی‌کران خود را نثار حاملان پرچم رضوی کردند.

 

آیرم عنوان کرد: این محبت‌ها احساس مسئولیت سنگینی در تیم حاملان پرچم ایجاد کرده که همه آن به دلیل قداست لباس خدمتگزاری و نوکری امام رضا (ع) و نشانگر ارادت ویژه مردم این منطقه به اهل بیت (ع) است.

خادم حرم مطهر رضوی با تأکید بر اینکه ولایت مهم‌ترین نقش را در استواری جامعه شیعه دارد، گفت‌: مردم شهر جیرفت بسیار ولایتمدار هستند و این توسل و ارادت آنان بسیار ستودنی است.

 

آیرم بیان داشت: از آستان قدس رضوی‌ 120 تیم به 22 استان سطح کشور و شش کشور خارجی اعزام شده‌اند که این امر به منزله این است که صحن و سرای مشهد صحن و سرای جهان است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امشب غرق در شور و شادی است، اذعان داشت: خادمان باید قدر این خدمتگزاری و نوکری را بدانند و از این توفیقی که پیدا کرده‌اند، نهایت استفاده را ببرند.

 

آیرم با بیان اینکه هم‌اکنون 25 هزار نفر بدون هرگونه حقوقی خدمتگزاری حضرت ثامن‌الحجج را انجام می‌دهند، خاطر نشان کرد: 35 هزار نفر نیز اعم از وزیر، نماینده، وکیل، پزشک و ... هم‌اکنون در نوبت خادمی قرار دارند.

وی در توسل به اهل بیت (ع) ارتباط قلبی را مهم دانست و اظهار داشت: برای برقراری این ارتباط باید انسان همواره کارهای نیک را سرلوحه قرار دهند و در عهدی که با امام می‌بندند، وفادار بمانند.

آیرم مهم‌ترین دلیل اعزام خدام و حاملان پرچم امام رضا (ع) را به مناطق مختلف ترویج سبک زندگی رضوی ذکر و تصریح کرد: نباید خود را بیش از حد ممکن درگیر مادیات و اعمال دنیوی کنیم.

وی حضرت فاطمه (س) را تنها همسر ولایتمدار و شهید ولایت دانست و افزود: تنها ایمان داشتن، مهم نیست، بلکه اصل یقین داشتن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/80001/ک40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول