اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

4روستای محلات از نعمت گاز بهره‌مند شدند

همزمان با دهه کرامت گاز رسانی به 4 روستا در شهرستان محلات مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

4روستای محلات از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت ثامن‌الحجج علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) عصر امروز طی مراسمی گازرسانی  4روستا در سطح شهرستان محلات با حضور حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشدار شهرستان محلات، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، جمعی از مسئولین محلی و خانواده معظم شهدا این روستاها در مسجد روستای بزیجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در آغاز مراسم بهره‌برداری از گاز رسانی به روستاهای امیر آباد، بزیجان، کوه سفید و سعادت‌آباد از توابع شهرستان محلات خبر داد و گفت: گازرسانی به روستاهای توابع شهرستان محلات از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی انجام شده است.

محسن کهوند هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه را‌ بالغ بر 18 میلیارد و 341 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در گاز رسانی به این 4 روستا 35 هزار و 984 متر شبکه و خط تغذیه گاز از نوع پلی اتیلن و فولادی اجرا گردیده و 2 عدد ایستگاه تقلیل فشار تی. بی.اس به ظرفیت‌های مختلف استفاده شده است.

وی ادامه داد: همچنین 310 عدد علمک گاز در سطح این روستاها نصب و اجرا شده که با اجرای گاز رسانی به روستاهای یاد شده بیش از 310 خانوار در سطح این 4 روستا از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/87011/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول