اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گمرک بیله‌سوار خبر داد

افزایش 46 درصدی مسافران خارجی در گمرک بیله‌سوار

معاون گمرک شهرستان بیله‌سوار از افزایش 46 درصدی ورود مسافران خارجی به گمرک مرزی و فعال بیله‌سوار خبر داد.

افزایش 46 درصدی مسافران خارجی در گمرک بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر جعفرزاده عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات گمرک مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: این میزان افزایش مسافران و گردشگران خارجی در پنج ماهه امسال حکایت از گستردگی حضور و علاقمندی آنها به تقویت ارتباط و تعامل با جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: ‌از ابتدای امسال تاکنون بیش از 240 هزار گردشگر از طریق گمرک بیله‌سوار وارد کشورمان شدند تا بتوانند در بخش‌های مختلف از خدماتی که ارائه می‌شود، استفاده کنند.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: این مسافران و گردشگران بیشتر با هدف و نیت درمان، ‌دیدار و ملاقات با بستگان و همچنین حضور در اماکن مذهبی، ‌تاریخی و دیدنی استان اردبیل در شهر و دیارمان حضور پیدا کرده و از خدمات بخش‌های مختلف بهره می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون گمرک بیله‌سوار اضافه کرد: امیدواریم متناسب با این ورودی گردشگران و توریسم خارجی گمرک بیله‌سوار و این شهرستان مرزی بتواند به امکانات و تجهیزات مناسب اعم از رفاهی، اقامتی و پذیرایی مجهز شود تا در این زمینه با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم.

وی بیان کرد: البته حذف روادید برای مسافران آن سوی مرزها یکی از عوامل مؤثر در افزایش مسافرت‌ها بوده در حالی که ما رفتار متقابل در حذف روادید برای گردشگران و مسافران ایرانی را از طرف مقابل شاهد نیستیم.

جعفرزاده گمرک بیله‌سوار را فعال‌ترین گمرک استان اردبیل و تنها گمرک زمینی فعال و کوشا اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم مشکلات گمرک بیله‌سوار به سرعت برطرف شده و زمینه تقویت ارتباط با کشورهای همسایه فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول