اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار در یک هفته اخیر

سرپرست شهرداری بیله‌سوار انتخاب شد

در کمتر از یک هفته دومین سرپرستی شهرداری بیله‌سوار این بار به نام پرویز کیانی زده شد.

سرپرست شهرداری بیله‌سوار انتخاب شد

رئیس شورای شهر بیله‌سوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر بیله‌سوار با چهار رای پرویز کیانی را به عنوان سرپرست شهرداری بیله‌سوار انتخاب کردند.

سیاوش پورطهماسبی خاطرنشان کرد: اعضای شورا در هفته گذشته با برکناری حکم‌الله کیانی شهردار دور سوم شورا، احد خوش‌آواز را جانشین وی کرده بودند اما این حکم سرپرستی با نظر اعضای شورا تغییر یافت و شورای شهر بیله‌سوار پرویز کیانی را برای این سمت انتخاب کردند.

وی گفت‌: هنوز اعضای شورا برای انتخاب شهردار دائمی بیله‌سوار در چهار سال آینده تصمیمی نگرفته‌اند؛ امیدواریم سرپرست جدید شهرداری بتواند کار را به سرعت بر عهده گرفته و آن را به پیش ببرد.

شورای شهر بیله‌سوار هفته گذشته احد خوش‌آواز را که از نیروی‌های شهرداری بیله‌سوار بود به عنوان سرپرست انتخاب کرد و در کمتر از یک هفته این حکم خود را تغییر داده و سرپرست جدید را برگزید.

*شهردار جدید پارس آباد انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با نظر اکثریت اعضای شورای شهر پارس‌آباد شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

در جلسه‌ای که اعضای شورای شهر پارس‌آباد برای تعیین تکلیف شهردار برگزار کردند احمد داداشی را به عنوان شهردار جدید این شهر برای مدت چهار سال انتخاب کردند.

شهردار جدید پارس‌آباد که فوق لیسانس رشته عمران است در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فعالیت داشت و به مدت سه سال در پست رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان فعالیت می‌کرد.

رئیس شورای شهر پارس‌آباد با ابراز خرسندی از تعامل شورا برای انتخاب شهردار جوان و پرتلاش تصریح کرد: ما بدون اینکه منافع شخصی یا گروهی را در نظر بگیریم و فارغ از هر‌گونه باند‌بازی شهردار جدید پارس‌آباد را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/62004/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول