اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه:

رقابت‌های کشوری فلوربال در قروه برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه گفت: رقابت‌های فلوربال قهرمانی کشور برای انتخابی تیم ملی، جمعه این هفته در سالن ورزشی قروه برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشوری فلوربال در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، امیر رشیدامیری ظهر امروز در جلسه شورای ورزش قروه با اعلام این خبر اظهار داشت: این رقابت‌ها به مدت سه روز از 28 تا 30 شهریورماه با شرکت 10 تیم برگزار می‌شود تا برترین‌ها برای عضویت در تیم ملی فلوربال کشور انتخاب شوند.

وی افزود: در این رقابت‌ها 10 تیم از استان‌های تهران، ایلام، مازندران، قم، زنجان، آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان و 2 تیم از استان کردستان حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه با اشاره به این‌که کردستان برای نخستین بار میزبانی این رقابت ورزشی را برعهده داد، تصریح کرد: این اقدام انجمن فلوربال ایران مبنی بر واگذاری میزبانی رقابت‌ها، به دلیل استعداد خوب و بسیار ارزنده‌ای بود که در دوره آموزشی که چندی قبل در قروه برگزار شد، اتخاذ شده است.

وی افزود: تیم قروه در این رقابت‌ها از 20 نفر تشکیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه گفت: رقابت‌های یاد شده به منظور انتخاب تیم ملی برای حضور در قابت‌های قهرمانی 2014 جهان در نیوزیلند برگزار می‌شود، که امید بسیاری برای حضور قدرتمند ورزشکاران قروه‌ای در این رقابت‌ها است.

رشیدامیری با اشاره به این‌که انجمن فلوربال یکی از 16 انجمن زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی در استان است، تصریح کرد: این رشته ورزشی از کم هزینه‌ترین رشته‌ها است که با توجه به تازه تاسیس بودن آن، توانسته است جوانان بسیاری را جلب کند که نمونه آن در شهرستان قروه است.

فرماندار قروه هم در این نشست بر لزوم به کارگیری برنامه‌هایی مدون برای برگزاری بهتر این رقابت‌ها تاکید کرد.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: جوانان قروه‌ای لیاقت‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف دارا هستند که میادین ورزشی برترین آن است.

انتهای پیام/79009/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول