اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

کارگران شرکت ابریشم صومعه‌سرا 6 ماه حقوق نگرفتند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس از معوقات شش ماهه حقوق کارگران شرکت ابریشم این شهرستان خبر داد.

کارگران شرکت ابریشم صومعه‌سرا 6 ماه حقوق نگرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی‌ثانی عصر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان با اشاره به تحولات اخیر سوریه، اظهار کرد: دشمن در راستای تحرکات جهانی اخیر خواستار ضربه بر پیکره نظام جمهوری اسلامی است.

*مشکل مردم سوریه مشکل ملت ایران است

وی با بیان اینکه مسئله سوریه و مردم آن مشکل ملت ایران است، تصریح کرد: تبعات آتش‌افروزی دشمنان در سوریه در امور ایران تأثیرگذار است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس افزود: برای مقابله با افکار شوم و هر نوع حرکات سیاسی و یا نظامی دشمنان باید با تمام توان و قوا ایستادگی کرد.

وی به حوزه مدیریتی دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: بی‌نظمی در بخشی از حوزه مدیریت موجب آسیب‌رسانی به تمام مجموعه مدیریتی شهر می‌شود.

خصوصی‌ثانی با بیان اینکه درصد بالایی از مدیران صومعه‌سرا دارای عملکرد اجرایی خوب و قابل قبولی هستند، یادآور شد: این افراد با وجود مشکلات اقتصادی کنونی و با اعتبارات محدود سعی در ارائه توان و پویایی مضاعف برای خدمات‌رسانی به مردم هستند.

*مدیریت دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا از پوسته ستادی خارج شود

وی افزود: مدیریت دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا باید از پوسته ستادی خارج شده و به طرف پیشرفت و توسعه گام بردارند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به کم‌رنگ بودن برخی مدیریت‌ها در این شهرستان، گفت: مدیرانی که خود را هماهنگ با حیطه مدیریتی شهر نکنند قابل تحمل نیستند.

وی، از رصد اطلاعاتی منظم و مکرر مدیریت دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا خبر داد و گفت: برخی از مدیران صومعه‌سرا گویا در باغ مدیریتی قرار ندارند.

*معوقه 6 ماه حقوق کارگران شرکت ابریشم صومعه‌سرا/مدیر عامل شرکت ابریشم ایران پاسخگو باشد

خصوصی‌ثانی، نمونه بارز این نوع مدیریت‌ها را شرکت ابریشم پرنیان صومعه‌سرا ذکر کرد.

وی با بیان اینکه در یک روز ده‌ها تلفن مبنی بر حقوق معوقه کارگران شرکت ابریشم صومعه‌سرا به بنده شد، افزود: چرا باید حقوق کارگران شرکت ابریشم صومعه‌سرا شش ماه پرداخت نشود و موجبات نارضایتی کارگران از مدیریت این شرکت را فراهم کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس ادامه داد: مدیر عامل شرکت ابریشم ایران به جای ارائه خدمت و پرداخت معوقات کارگران خود، به بهانه تحصیل چند روز از هفته را در خانه‌های دولتی تهران صرف می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه کارگران مذکور به دلیل معوقات شش ماهه حقوق خود شرمنده خانواده‌هایشان هستند، متذکر شد: مسئولان به جای تهدید در راستای خدمت به خلق باشند.

*مردم صومعه‌سرا تحمل مدیران ضعیف را ندارند

خصوصی‌ثانی با اشاره به اهتمام بیشتر فرماندار صومعه‌سرا نسبت به رصد عملکرد مدیران این شهرستان، تصریح کرد: مردم تحمل حضور مدیران سست، ضعیف و بی‌علاقه به خدمت را ندارند.

وی، تعامل، یکرنگی و اتحاد را لازمه مدیریت سنجیده و درست در صومعه‌سرا عنوان کرد و یادآور شد: هماهنگی برای رشد و تعالی در سایه اتحاد تمام دستگاه های اجرایی با یکدیگر محقق می‌شود.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول