اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

دانشکده کشاورزی در اهر ایجاد می‌شود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به ساخت دانشکده کشاورزی این شهرستان خبر داد.

دانشکده کشاورزی در اهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان صبح امروز در جمع مدیران شهرستان اهر اظهار کرد: ایجاد این دانشکده، خواهد توانست در میان مدت تاثیر مهمی در افزایش کاربرد دانش در بخش کشاورزی شهرستان از خود بجای نهاده و توسعه کیفی این بخش را امکان‌پذیر‌تر کند.

وی افزود: با تسریع در عملیات اجرایی و اختصاص اعتبارات بیشتر، در کمترین زمان ممکن این دانشکده در ساختمان اصلی خود مستقر شده و اساتید و دانشجویان نیز می‌توانند از فضای مناسب رفاهی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بهره‌مند گردند.

فلاحی کارخانه بسته بندی و سورتینگ، سردخانه 10 هزار تنی، کارخانه قند رافینری و تولید میلگرد فولادی را از طرح‌های مهم و اشتغالزای این شهرستان برشمرد و افزود: با تمهیدات انجام یافته، سه طرح مهم قند رافینری، سردخانه، بسته‌بندی و سورتینگ امسال در این منطقه به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال برای بیش از 700 نفر در این طرح‌های تولیدی خدماتی در شهرک صنعتی اهر نیز فراهم خواهد شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری سردخانه در پروسه تولید، کاهش قیمت نگهداری میوه، جلوگیری از پرت انرژی و همچنین کاهش هزینه‌های جاری در تولید محصولات را به دنبال داشته و در تداوم توسعه بخش کشاورزی منطقه ارسباران تاثیرگذار خواهد بود.

فلاحی‌باباجان اذعان داشت: نمایندگان مجلس با تأکید مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در تعامل بین دولت و مجلس به کار می‌بندند که دولت در حل مشکلات عمومی مردم با کمک مجلس، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد و نمایندگان مردم استان آذربایجان‌شرقی نیز، با تعامل مثبت تلاش دارند اقدامات مفیدی را در توسعه استان به انجام رسانیده و به طور قطع با تداوم این روند، دورنمای روشن و نویدبخشی از توسعه را در کشور و منطقه شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/60004/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول