اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات شنای ادارات هفتکل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل از برگزاری مسابقات شنای ادارات و ارگان‌های دولتی این شهرستان خبرداد.

برگزاری مسابقات شنای ادارات هفتکل

علی اصغر نریموسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات شنا بین کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان هفتکل برگزار خواهد شد.

وی در مورد چگونگی ثبت نام افراد برای شرکت در این مسابقات گفت: به منظور هماهنگی با ادارات و نهادهای دولت نامه نگاری‌هایی انجام شد تا شناگران خود را معرفی کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل خاطرنشان کرد: ادارات و ارگان‌های دولتی می‌توانند برای حضور در این مسابقات، حداکثر 3 نفر از کارکنان خود را به این اداره معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته کرال سینه (آزاد) برگزار خواهد شد اضافه کرد: پیش بینی ما این است که حدود 90 نفر از کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان هفتکل در این مسابقات با هم به رقابت بپردازند.

نریموسی اظهار داشت: مسابقات شنای هفتکل، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در روز دوم مهرماه انجام می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، به روح آنان درود فرستاد و تصریح کرد: از این پس برنامه ریزی کرده‌ایم تا برنامه و مسابقات ورزشی در سطح هفتکل را به نام یکی از شهدای ورزشکار شهرستان برگزار کنیم.

این ورزشکار هفتکلی بیان کرد: به همین منظور مسابقات شنای کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان هفتکل به نام «جام شهید علی درافشان» از شهدای ورزشکار شهرمان انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسابقات شنای کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان هفتکل در استخر آزادی این شهر واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول