اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فنی بسیج خواهران مازندران:

تکواندوی مازندران مدعی قهرمانی بسیج کشور است

مسئول کمیته فنی بسیج خواهران مازندران گفت: تیم تکواندو دختران بسیج مازندران از مدعیان قهرمانی کشور است.

تکواندوی مازندران مدعی قهرمانی بسیج کشور است

مهسا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم منتخب بسیج مازندران در حال حاضر برای شرکت در رقابت قهرمانی کشور در اردو حضور دارد تا بازیکنان به مرز آمادگی برسند.

وی تصریح کرد: تکواندوکاران بسیج مازندرانی با توجه به تمرینات منظم و فشرده از نظر بدنی در سطح فنی بالایی قرار دارند.

مسئول کمیته فنی بسیج خواهران مازندران با اشاره به حضور 23 تیم در این مسابقات گفت: مسابقات تکواندو دختران قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مازندران روزهای 28 و 29 شهریور در فریدونکنار برگزار می‌شود.

تقوی از کسب مقام نایب قهرمانی مازندران در سال گذشته خبر داد و افزود: مسابقات تکواندو بسیج کشور که سال گذشته در زنجان برگزار شد، تیم مازندران با هفت فینالیست پس از تهران نایب قهرمان کشور شد.

وی با اشاره به کسب کاپ اخلاق مسابقات سال گذشته به تیم مازندران اظهار داشت: از سوی کمیته فنی مسابقات کاپ اخلاق بازیکن، مربی و تیم اخلاق به مازندران اهدا شد.

مسئول کمیته فنی بسیج خواهران مازندران درباره انتخاب تیمش ابراز داشت: با توجه به سابقه، عملکرد بازیکنان و همچنین برگزاری مسابقه انتخابی در رقابت‌های امسال تیم مازندران با بهترین ترکیب در این پیکارها حضور می‌یابد.

تقوی درباره ترکیب 10 نفره تیم تکواندو بسیج مازندران گفت: فاطمه قاسمی احمدی از بابل، هانیه صادقی از بابل، مهسا وفایی‌نژاد از ساری، شهربانو قربانی از ساری، سیده طاهره شریفی از ساری، سمیه رجبی‌زاده از عباس‌آباد، پریسا جوادی از قائمشهر، زهرا رضایی از ساری، فرشته حسن امرجی از عباس‌آباد و معظمه نقی‌پور از تنکابن به عنوان 10 تکواندو بسیجی مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند.

وی در پایان افزود: از حمایت همه‌جانبه سیدکلثوم حسینی رئیس هیئت تکواندو سپاه خواهران استان، مریم بانو گرجی مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه کربلا استان و سرهنگ جلیلیان به عنوان رئیس کل تربیت بدنی سپاه کربلا استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول