اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وکیل مدافع گروه‌های اسلامی در مصر:

السیسی متهم به قتل و کودتاست/ متهم کردن اخوانی‌ها به تروریسم حرام است

وکیل مدافع گروه‌های اسلامی در مصر تاکید کرد با وجود اینکه اختلاف نظرهایی با جماعت اخوان‌المسلمین دارم اما متهم کردن آنها به تروریسم حرام است.

السیسی متهم به قتل و کودتاست/ متهم کردن اخوانی‌ها به تروریسم حرام است

به گزارش خبرگزاری فارس، منتصر الزیات، وکیل مدافع گروه های اسلامی در مصر، در گفت‌وگو با روزنامه الرای العام کویت، برکناری محمد مرسی را از قدرت کودتا توصیف کرد و گفت: ارتش برای سرنگونی مرسی و نظام وی مداخله کرد و متوسل به زور شد و آنچه رخ داد از پیش برنامه ریزی شده بود و یک انقلاب مردمی نبود.

الزیات تاکید کرد عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع و معاون رئیس جمهور مصر در فراهم کردن ساز و کار سرنگونی مرسی دست داشت و وی شایسته نیست آنگونه که جمال عبدالناصر رئیس جمهور شد، رئیس جمهور شود، زیرا وی با قتل و کودتا ارتباط دارد.

الزیات گفت: با وجود اختلاف هایی که با اخوان المسلمین دارم، تاکید می‌کنم جماعت اخوانی ها نمی توانند اقدام مسلحانه انجام دهند و متهم کردن آنها به تروریسم حرام است.

الزیات از فضای استبداد حاکم بر مصر ابراز نگرانی کرد و گفت: در این فضا افراطی های جدیدی متولد می شوند که از همان ابتدا شیوه تکفیری ها را در پیش خواهند گرفت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول