اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو:

نفرات شاخص تکواندو نونهالان به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: نفرات برتر تکواندو نونهالان قهرمانی کشور به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.

نفرات شاخص تکواندو نونهالان به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان دختر قهرمانی کشور ظهر امروز در سالن 6 هزار نفری 25 آبان با حضور محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش و جوانان اداره کل، نوربخش باقری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، شاکری‌فر مسئول امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد.

زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو پیرامون برگزاری این رقابت‌ها افزود: برای نخستین بار است که این رقابت‌ها به این سبک برگزار می‌شود که نشان از توانمندی بالای بانوان دارد.

وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته تمام استان‌ها شرکت نمی‌کردند تصریح کرد: برای نخستین بار قرار است رقابت‌های جهانی مبارزه تکواندو نونهالان برگزار شود و نفرات شاخص قهرمانی کشور پس از حضور در مسابقات انتخابی به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس از حاشیه‌های برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها اهدا مدال طلا به محمدجواهری بود که وی نیز این مدال را به مصطفی رئیسی رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان تقدیم کرد.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول