اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کرج:

همایش بزرگ پیاده‌روی در کرج برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری کرج از برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در کرج خبر داد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اسدیان ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگ پیاده‌روی اظهار داشت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم و ارتقای ورزش‌های همگانی از مهمترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و به همت هیئت ورزش‌های همگانی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس این  همایش خانوداگی برگزار می‌شود.

*برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در  روز پنجم مهر ماه

این مسئول در ادامه سخنان خود زمان برگزاری این همایش را پنجم مهرماه عنوان کرد و افزود:  به منظور ایجاد ایمنی و ارائه خدمات به شرکت کنندگان در این همایش هماهنگی‌های لازم با آتش نشانی و اورژانس نیز انجام شده است.

اسدیان اظهار داشت: در این راستا در روز برگزاری همایش یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز در محل برگزاری همایش مستقر خواهد شد.

فرماندار کرج تنظیف و آماده سازی محوطه با مشارکت نیروی انتظامی و شرکت‌های برق، مخابرات را از برگزاری اقداماتی عنوان کرد که قبل از برگزاری همایش به آن پرداخته می‌شود.

در ادامه این جلسه سیدشکرالله افتخاری، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان نیز با تأکید بر ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده‌ها گفت: پیاده روی خانوادگی یک حرکت نمادین است که با هدف آگاه سازی مردم در حوزه‌های مختلف سلامت و شادابی برگزار می‌شود.

وی مسیر این همایش را سه راه رجایی شهر، میدان والفجر و تقاطع چهار راه طالقانی به سمت میدان سپاه و در نهایت میدان جمهوری از ساعت 7الی 9 اعلام کرد.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول