اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم رباتیک خانه کارگر اردبیل:

کسب موفقیت بیشتر در مسابقات رباتیک نیاز به حمایت مسئولان دارد

سرپرست تیم رباتیک خانه کارگر استان اردبیل گفت: برای حضور مقتدرانه در مسابقات رباتیک کشوری و کسب موفقیت بیشتر نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی هستیم.

کسب موفقیت بیشتر در مسابقات رباتیک نیاز به حمایت مسئولان دارد

ودود مبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تیم رباتیک خانه کارگر استان اردبیل که موفق به حضور در مسابقات رباتیک کشوری شده بود، توانست در بین 110 تیم از استان‌های مختلف مقام سوم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه این تیم موفق به حضور در مسابقات رباتیک کشوری شده است، یادآور شد: تیم رباتیک خانه کارگر استان اردبیل با حمایت‌های مسئولان استانی و خانه کارگر می‌تواند به موفقیت‌های روزافزون دست پیدا کند و با پشتیبانی و دلگرمی بیشتر بتواند کسب موفقیت کند.

سرپرست تیم رباتیک خانه کارگر اردبیل با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشوری رباتیک به عنوان لیگ مسیر‌یاب نوین کشوری خاطرنشان کرد: ما در مدت دو روز با حریفان رقابت کردیم و در نهایت تیم خانه کارگر استان اردبیل موفق به کسب مقام سومی و فنی‌ترین تیم شرکت‌کننده در مسابقات رباتیک کشور شد.

وی گفت‌: در این رقابت‌ها که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد تیم خانه کارگر اردبیل در لیگ مسیر‌یاب کشوری پس از تیم‌هایی از استان البرز و منطقه آزاد قشم موفق به کسب مقام سومی و فنی‌ترین تیم کشوری این مسابقات شد.

مبینی افزود: در این دوره از مسابقات 110 تیم از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، خوزستان، کرمانشاه، اردبیل، آذربایجان غربی، شرقی، گلستان، خراسان رضوی، مازندران، زنجان، ایلام، کردستان و منطقه آزاد قشم و کاشان شرکت کرده بودند.

وی عنوان کرد: این تیم‌ها در رشته‌های تعقیب خط ساده، تعقیب خط ویژه، رباط‌های آتش‌نشان، مین‌یاب خودکار و برای اولین بار در کشور مسیر‌یاب نوین یا رالی سرعت با یکدیگر رقابت کردند.

سرپرست تیم رباتیک خانه کارگر استان اردبیل از آمادگی تیم خانه کارگر اردبیل و نحوه آماده‌سازی تیم گزارشی ارائه کرد و ادامه داد: تیم رباتیک دانشگاه جامع علمی - کاربردی خانه کارگر اردبیل برای حضور مقتدرانه در این مسابقات از ابتدای خرداد ماه به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده بود.

مبینی در پایان سخنان خود با بیان اینکه این تیم موفق به حضور در مسابقات رباتیک کشوری شده است، اذعان داشت: تیم رباتیک خانه کارگر استان اردبیل با حمایت‌های مسئولان خانه کارگر تشکیل شده و فعالیت می‌کند و باید این حمایت‌ها استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/62006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول