اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد

120 هزار میلیارد تومان تعهد مالی دولت احمدی‌نژاد در بخش مسکن و شهرسازی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بخش مسکن و شهرسازی که متولی ساخت اماکن ورزشی است، از دولت قبلی 120 هزار میلیارد تومان تعهد مالی بجا مانده و با روند پرداخت سالانه حدود 4 هزار میلیارد تومان به این بخش بالای 25 سال طول خواهد کشید تا طرح‌های موجود به مرحله بهره‌برداری برسند.

120 هزار میلیارد تومان تعهد مالی دولت احمدی‌نژاد در بخش مسکن و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی صبح امروز در نشست روسای هیئت‌های ورزشی بناب که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این شهرستان برگزار شد، ضمن تمجید از عملکرد رئیس اداره ورزش و جوانان بناب اظهار کرد: یکی از اداراتی که بنده از آن راضی هستم و معمولاً دغدغه فکری در این خصوص ندارم، اداره ورزش و جوانان است که در طول یک سال گذشته توانسته کارنامه قابل قبولی را به دست آورد.

وی سپس با اشاره به وضعیت حاکم بر بودجه در کشور افزود: در بخش مسکن و شهرسازی که متولی ساخت اماکن ورزشی است، از دولت قبلی 120 هزار میلیارد تومان تعهد مالی بجا مانده و با روند پرداخت سالانه حدود 4 هزار میلیارد تومان به این بخش بالای 25 سال طول خواهد کشید تا طر‌ح‌های موجود به مرحله بهره‌برداری برسند از این رو در اجرای طرح‌ها باید با اولویت بندی و ضرورت نیاز پیش رویم.

بناب استخر ورزشی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نبود استخر ورزشی را از مشکلات اساسی اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نام برد و گفت: ورزش روستایی نیز در این شهرستان مظلوم واقع شده است.

پیشرفت 40 درصدی استادیوم 5 هزار نفری بناب

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی از پیشرفت 40 درصدی استادیوم ورزشی 5 هزار نفری بناب خبر داد و گفت: تا پایان سال آینده با صرف اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال این استادیوم ورزشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با انتقاد از عدم توجه به امور جوانان و همچنین نیازهای آنان، از کارشناسان امور جوانان خواست تا پیگیر امور مربوط به پرداخت تسهیلات وام ازدواج باشند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف شهرستان بناب از مراحل برگزاری و میزبانی تور دوچرخه‌سواری دور دریاچه ارومیه، خواستار قرار گرفتن شهرستان بناب که نام شهر دوچرخه‌ها را در کشور لقب گرفته، در یکی از مسیرهای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری دور دریاچه ارومیه شد.

به امور جوانان توجهی نمی‌شود

فرماندار بناب نیز در این نشست با اشاره به توجه نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به زیرساخت‌های ورزشی در سطح کشور گفت: با ایجاد تشکیلات جدید به نام وزارت ورزش و جوانان به جای تربیت بدنی، بخش ورزش بخش جوانان را تحت‌الشعاع خود قرار داده و معمولاً به امور جوانان توجهی نمی‌شود.

سعید برقی افزود: چون ساختار این اداره ورزشی است، قطعاً برای توجه به بعد جوانان زمان خواهد برد.

رئیس شورای ورزش شهرستان بناب خواستار اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی مخصوص بانوان شد.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول