اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

99 درصد روستاهای کوثر برق‌دار شده‌اند / تلاش برای برق‌دار کردن یک روستا

فرماندار شهرستان کوثر از برق‌دار شدن 99 درصد روستاهای شهرستان کوثر به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

99 درصد روستاهای کوثر برق‌دار شده‌اند / تلاش برای برق‌دار کردن یک روستا

علیرضا حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در شهرستان کوثر 100 روستا وجود دارد که به جز یک روستا همه ساکنان 99 روستای دیگر از نعمت برق برخوردار هستند.

وی از تلاش برای برق‌دار کردن تنها روستای باقیمانده این شهرستان از ردیف روستا‌های فاقد نعمت برق خبر داد و عنوان کرد: این روستا به دلیل آنکه سال‌ها خالی از سکنه بوده و به تازگی مهاجرت معکوس به آن آغاز شده است با تشخیص کمیته برنامه‌ریزی قرار شده عملیات برق‌دار کردن تک روستای شهرستان کوثر انجام شود.

فرماندار شهرستان کوثر ادامه داد: این روستا به نام روستای زند در محروم‌ترین منطقه کوثر واقع شده که سال‌ها به دلیل مهاجرت اهالی آن خالی از سکنه بوده و در یکی دو سال اخیر مهاجرت معکوس به این روستا آغاز شده و شاهد سکونت تعداد زیادی از روستاییان هستیم.

حسینی یادآور شد: یک روستای شهرستان کوثر نیز به دلیل مهیا نبودن شرایط بهره‌مندی از نعمت برق به شکل عادی از طریق انرژی خورشیدی برق‌دار شده و ساکنان آن از طریق سیستم برقرار شده می‌توانند از انرژی طبیعی و خورشیدی استفاده کنند.

این مسئول توجه به مناطق روستایی را جزو اولویت‌ها و ضرورت‌های توسعه شهرستان و برنامه‌ریزی در مسیر کار و تلاش پیگیرانه توصیف کرد و گفت: آنچه که در نظام اسلامی ما به عنوان یک اصل مورد توجه مسئولان و دولتمردان قرار گرفته است موضوع ایجاد بسترهای رفاه و خدمت‌رسانی بیشتر در حوزه کاری بوده که به نظر می‌رسد در این باب اقدامات ضروری و لازم نیز در ادامه مسیر صورت گیرد.

فرماندار شهرستان کوثر در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال‌های اخیر توجه به مناطق روستایی یکی از شاخصه‌های اصیل و مورد توجه دولتمردان بوده به گونه‌ای که ما موفق شدیم بیش از هر زمان دیگر در کسب رضایت ساکنان مناطق محروم و روستایی تلاش و جدیت داشته باشیم.

انتهای پیام/62007/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول