اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس ایلام:

تاسیس صندوق اعتباری خبرنگاران در ایلام ضروری است

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: تاسیس صندوق اعتباری خبرنگاران در ایلام ضروری است.

تاسیس صندوق اعتباری خبرنگاران در ایلام ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پژمان مهدوی‌فر ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه رسانه و مطبوعات استان ایلام دارای مشکلات فراوانی بوده که همواره این مشکلات از سوی اصحاب رسانه و مطبوعات مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این مشکلات مربوط به حوزه‌های اقتصادی و مالی بوده که تاکنون هیچ راهکاری برای رفع این دغدغه‌ها بیان نشده و همواره در چنین نشست‌هایی به کلی‌گویی‌های بسنده شده که نتیجه‌ای حاصل نشده است.

این فعال رسانه‌ای اضافه کرد: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ رسانه و مطبوعات استان ایلام از نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که مقدمات راه‌اندازی صندوق اعتباری خبرنگاران در استان ایلام را با اخذ کمک‌های مالی از دولت فراهم کند.

مهدوی‌فر تصریح کرد: به نظر ایجاد این صندوق و توسعه فعالیت‌های آن زمینه رفع بخشی از مشکلات مالی خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای استان ایلام را بر طرف خواهد کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: انتظار است در نخستین فرصت احمدی به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این راستا برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و در قالب طرح و برنامه و یا هر طور که خود صلاح می‌دانند در این راستا کمک شایانی به اصحاب رسانه و مطبوعات استان کنند.

وی ادامه داد: سعی می‌شود با همکاری خانه مطبوعات استان ایلام این طرح و ایده به صورت مکتوب و در قالب اساسنامه‌ای در اختیار مجمع نمایندگان استان ایلام قرار گیرد.

این کارشناس رسانه اضافه کرد: رفع مشکلات رسانه‌ها و مطبوعات استان نیازمند راهکارهای منطقی بوده که باید به صورت جدی از سوی مسئولان امر پیگیری شود.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از این ایده نو از مهدوی‌فر سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام خواستار پیگیری این موضوع شد و اظهار داشت: به سهم خود در راستای تحقق این صندوق از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

علی محمد احمدی افزود: این طرح را به صورت مکتوب در اختیار اینجانب قرار داده تا به زودی در دیدار مجمع نمایندگان استان ایلام با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع را برای تصویب طرح کنم.

انتهای پیام/2246/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول