اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

روحیه خودباوری در تاریخ جنگ تحمیلی برای همگان آشکار شد

فرماندار تاکستان گفت: روحیه خودباوری و اقتدار اسلامی آن چیزی بود که در تاریخ جنگ تحمیلی برای همگان آشکار شد و دنیا به عظمت انقلاب اسلامی پی برد.

روحیه خودباوری در تاریخ جنگ تحمیلی برای همگان آشکار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی اکبریان ظهر امروز در جمع ایثارگران و آزادگان تاکستانی با بیان اینکه رزمندگان در ایام دفاع مقدس با توجه به اعتقادات و اصول راهی جبهه‌های نبرد شدند، اظهار داشت: ایثارگران به ویژه آزادگان سرافراز با تحمل شدید‌ترین رفتارهای جسمی و روحی هیچ‌گاه از اعتقادات خویش دست بر نداشته و حسرت آه زجر و ناراحتی را بر دل دشمنان گذاشتند.

فرماندار تاکستان به اهمیت و جایگاه تجلیل از سلحشوری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و قدردانی از جانبازان و ایثارگران را جزو وظایف خطیر برشمرد.

اکبریان ادامه داد: روحیه خودباوری و اقتدار اسلامی آن چیزی بود که در تاریخ جنگ تحمیلی برای همگان آشکار شد و دنیا به عظمت انقلاب اسلامی پی برد.

وی تداوم راه خدمت و زحمت‌ بی‌منت را از وظایف دست‌اندرکاران و متولیان نظام اسلامی برشمرد و تأکید کرد: چنانچه مسئولی در هر پست و منصب قرار دارد، تلاش و کوشش شبانه‌روزی باید سرلوحه کارش باشد و برای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی تلاش و کوشش کند.

فرماندار تاکستان از خدمات بنیاد شهید در مسیر حمایت از جامعه بزرگ ایثارگری تقدیر کرد و افزود: البته متولیان، کارگزاران و مسئولان دیگر در بخش‌های مختلف نیز لازم است تا نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات احتمالی از ناحیه ایثارگران، جانبازان و آزادگان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول