اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت‌احوال بویراحمد:

همکاری بین‌دستگاهی جهت ثبت وقایع حیاتی بویراحمد ضروری است

رئیس ثبت‌احوال شهرستان بویراحمد بر لزوم همکاری بین‌دستگاهی جهت ثبت وقایع حیاتی این شهرستان تاکید کرد.

همکاری بین‌دستگاهی جهت ثبت وقایع حیاتی بویراحمد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال شهرستان بویراحمد با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس ثبت‌احوال شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی‌نقی عباسی ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه اظهار کرد: محقق شدن درصدی از ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی از انتظارات مهم ثبت‌احوال بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

رئیس ثبت‌احوال شهرستان بویراحمد ضمن تاکید به کلیه نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی ثبت‌احوال شهرستان اذعان کرد: ثبت سریع و به موقع وقایع حیاتی از ضروریات امر بوده که نیازمند همکاری و مشارکت مستمر بین‌دستگاهی است.

عباسی در ادامه تصریح کرد: درصد تعهد کهگیلویه و بویراحمد در برنامه‌ طرح تحرک وزارت کشور در بخش ولادت 99.8 درصد و فوت با 99.5 درصد اعلام شده، است از این‌رو آحاد مردم و متولیان امر باید اعلام وقایع حیاتی را در کمترین زمان ممکن به ثبت‌احوال اعلام کنند.

این مسئول به زمان اعلام وقایع مهم حیاتی اشاره کرد و گفت: مهلت اعلام ولادت 15 روزه و فوت نیز 10 روز برابر قانون به ثبت‌احوال است.

این مسئول با تاکید بر این‌که اعلام ثبت وقایع حیاتی در شهرستان بویراحمد با همکاری دستگاه‌های مرتبط مناسب ارزیابی شده، است گفت: بیمارستان‌های امام سجاد(ع) و شهید بهشتی یاسوج، بیمارستان شهدای گمنام و آرامستان شرف‌آباد نسبت به اجرای مصوبات همکاری خوبی داشته‌اند که از همکاری آن‌ها کمال تشکر و قدردانی داریم.

رئیس ثبت‌احوال شهرستان بویراحمد ضمن تاکید مجدد به کلیه نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی اذعان کرد: انتظار می‌رود کلیه اعضا همکاری و هماهنگی خوبی در راستای ثبت وقایع در کمترین زمان داشته باشند.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول