اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال تابان بوشهر:

هیچکس برای فوتسال بوشهر ارزشی قائل نیست/ هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم

سرمربی تیم فوتسال تابان بوشهر گفت: هیچ نهاد یا ارگانی برای فوتسال بوشهر ارزشی قائل نیست، برای سفرهای بازی‌های لیگ استان هم با مشکل مواجه بودیم چه برسد به پرداخت مبلغی ناچیز به بازیکنان تیم!

هیچکس برای فوتسال بوشهر ارزشی قائل نیست/ هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم

سعید خضری پور یکی از مربیان زحمتکش بوشهر در رشته فوتسال بوده و سالهاست در باشگاه قدیمی تابان مشغول به کار است، در خصوص مشکلات فوتسال استان حرف‌های جالبی مطرح کرد.

وی به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: سال 91 سال بسیار سختی برای ما و باشگاه تابان بود، هیچ نهاد یا ارگانی برای فوتسال بوشهر ارزشی قائل نیست، برای سفرهای بازی‌های لیگ استان هم با مشکل مواجه بودیم چه برسد به پرداخت مبلغی ناچیز به بازیکنان تیم!

وی ادامه داد: حدود هشت میلیون تومان هزینه‌های تیم داری ما در فصل گذشته لیگ فوتسال استان بود و جالب اینکه یک ریال هم به بازیکنان و تدارکات تیم پرداختی نداشتیم، 5 ماه و 14 بازی رفت و برگشت سنگینی برگزار کردیم و فقط می‌توانم از بازیکنان با شرف تیمم تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتسال تابان بوشهر تصریح کرد: فوتسال در سالن‌های بوشهر و حتی شهرهای اطراف رونق فراوانی دارد، هر شب سری به این سالن‌ها بزنید، ببینید چه استعدادهای خوبی دیده می‌شود اما دریغ به این ورزش که در خون بوشهری‌هاست بهای لازم داده نمی‌شود و تیم ما تنها نماینده شهر بوشهر در لیگ فوتسال استان است اما برای هزینه ایاب و ذهاب هم دچار مشکل است شاید اگر کمک‌های مهندس افتخاری و آقای محسنی در این مدت نبود تیم ما حتی توان شرکت در مسابقات را هم نداشت.

خضری پور در خاتمه تأکید کرد: قرار بود تمرینات ما از ابتدای شهریور آغاز شود اما به دلیل مشکلات مالی هنوز اندر خم یک کوچه مانده‌ایم، فقط امیدواریم باز هم دوستان به داد ما برسند.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول