اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

دبیرکل جریان انتفاضه عراق در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

عربستان، قطر و ترکیه حامیان عملیات تروریستی در عراق

دبیرکل جریان انتفاضه عراق، عربستان، قطر و ترکیه را حامیان خارجی عملیات تروریستی در بغداد خواند و تاکید کرد که حامیان داخلی و خارجی تروریسم در این کشور هیچ گاه‌ به اهدافشان نخواهند رسید.

عربستان، قطر و ترکیه حامیان عملیات تروریستی در عراق

«عامر الاسدی» دبیر کل جریان انتفاضه عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، عملیات تروریستی در پایتخت و سایر شهرهای عراق را تلاشی برای برافروختن آتش جنگ طائفی و مذهبی در این کشور خواند.

وی گفت:‌ این جنگ مذهبی با وجود همه فراخوان‌ها مبنی بر حرام بودن ریختن خون ملت عراق، محافظت بر وحدت ملی و دور ساختن تروریسم، ممکن است تر و خشک را با هم بسوزاند.

الاسدی عملیات تروریستی در عراق را «جنک پست علیه بیگناهان» توصیف کرد و افزود: این عملیات تروریستی نتیجه حمایت‌های برخی از کشورهای خارجی و در رأس آنها عربستان سعودی،‌ ترکیه و قطر و همچنین حمایت‌های برخی شخصیت‌های سیاسی داخل عراق است که پوششی برای اقامات تروریست‌ها ایجاد می‌کنند.

الاسدی با بیان اینکه تروریست‌ها و حامیان داخلی و خارجی آنها خیر و نیکی را برای ملت عراق نمی‌خواهند، تاکید کرد که تروریست‌ها و حامیان آنها به دنبال سیطره بر عراق هستند، ولی هیچ گاه در دستیابی به اهدافشان موفق نخواهند شد.

وی با هشدار به همه سیاسیون عراقی که از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند، یاد آور شد که برخی ساسیون عراقی از طریق تهیه پوشش قانونی برای تروریست‌ها، قرار دادن خودروهای پلاک سیاسی آنها در اختیار تروریست‌ها و درخواست برای صدور حکم عفو برای جنایتکاران از عملیات عاملان جنایت‌های تروریستی در این کشور حمایت می‌کنند.

دبیر کل جریان انتفاضه عراق، سیاستمداران حامی تروریست‌ها در عراق را به دست کشیدن از رویه خود دعوت کرد و افزود:‌ این اقدامات چیزی جز درد و رنج برای عراق ندارد... امروزه در برابر این اقدامات آنها سکوت کردیم ولی صبر ما هم حدی دارد و پس از این سکوت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول