اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

بیانیه بنیاد شهید عراق به مناسبت اخراج منافقین از پادگان اشرف:

آسیب دیدگان از حضور منافقین در عراق برای احقاق کامل حقوق خود علیه این گروه اقامه دعوی کنند

دفتر بنیاد شهید عراق در استان دیالی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت اخراج کامل عناصر گروهک تروریستی منافقین از پادگان اشرف، این اتفاق را به خانواده شهدا تبریک و تهنیت گفت.

آسیب دیدگان از حضور منافقین در عراق برای احقاق کامل حقوق خود علیه این گروه اقامه دعوی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده 17000 شهید ترور کشور)، در بیانیه دفتر بنیاد شهید عراق در استان دیالی(محل سابق حضور منافقین) ضمن تبریک به خانواده‌های شهدا آمده است: سرانجام پس از مدتها گفت‌وگوی بی نتیجه با گروه تروریستی منافقین که یکی از ابزارهای رژیم بعثی در سرکوب ملت عراق بود، ساعت 23 شب گذشته (چهارشنبه) آخرین منافق تروریست، توسط نیروهای پلیس عراق از پادگان اشرف اخراج شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از سرنگونی رژیم صدام، این فرقه منافق با برنامه ریزی طرف‌های خارجی، اقدام به ترویج فعالیت‌های طائفه گرایانه، حمایت از تروریسم، پشتیبانی مالی از آن گروه‌ها و تحریک تروریست‌ها برای قتل فرزندان ملت عراق در استان دیالی کرد. جنایت‌های این سازمان علیه بشریت منحصر به ملت عراق نشد بلکه اعضای این گروه نیز که خواستار رهایی از چنگال آن و بازگشت به کشورشان بودند را نیز شامل شد و اکنون بحمدالله با تلاش‌های مردم شریف دیالی از جمله مسئولان، شیوخ عشایر، فرهیختگان و نیروهای امنیتی، این گروه از استان عزیز دیالی اخراج شد.

بنیاد شهید عراق – دفتر دیالی – در پایان بیانیه خود از آسیب دیدگان از حضور این گروهک تروریستی خواست برای احقاق کامل حقوق خود، علیه این گروه اقامه دعوی کنند.

چهارشنبه شب، با اخراج آخرین گروه باقیمانده از منافقین در پادگان اشرف، پرونده 27 سال حضور تروریستی این گروه در این منطقه از خاک عراق بسته شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول