اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده خلخال و کوثر از نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل

اداره کل نوسازی مدارس اردبیل جوابگوی وعده‌های عملی نشده باشد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس اردبیل در خلخال انتقاد کرد و گفت: این نهاد باید جوابگوی قول‌ها و وعده‌های عملی نشده خود در خصوص نیمه‌تمام ماندن پروژه‌های آموزشی خلخال باشد.

اداره کل نوسازی مدارس اردبیل جوابگوی وعده‌های عملی نشده باشد

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در شهرستان خلخال اظهار داشت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل باید جوابگوی پروژه‌های تعطیل و نیمه تعطیل آموزشی در خلخال باشد.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: قول‌هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز استان اردبیل به مقامات کشوری نوسازی مدارس کشور داده شده است هیچ کدام عملی نشده و باید این اداره کل جوابگوی والدین و خانواده‌ها در بحث ظرفیت مدارس باشد.

جعفری بنه خلخال یادآور شد: به علت نیمه‌کاره ماندن ساخت و ساز مدارس در خلخال خانواده‌ها به این عملکرد اعتراض دارند چرا که باید یک دانش‌آموز برای ثبت نام چند محله آن طرف‌تر از محل زندگی خود ثبت نام کند در حالی که مدارسی نیز در همان محل زندگی آنها وجود دارد و با وعده‌های عملی نشده اداره کل نوسازی استان اردبیل این مدارس نیمه‌تمام مانده و می‌طلبد نوسازی استان با جدیت وارد صحنه شده و در روند تکمیل این مدارس نیمه‌تمام سرعت عمل به خرج دهد.

وی از مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خواست در جهت تکمیل مدارس شهرستان خلخال با برنامه‌ریزی وارد عمل شده و در مقابل خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان جوابگو باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم اکنون بیش از 11 مدرسه در حال مقاوم‌سازی و تعمیرات است که اولیای دانش‌آموزان در خلخال به لحاظ نزدیک شدن روزهای بازگشایی مدارس نگران فضای آموزشی فرزندان خود هستند.

هر چند فرماندار شهرستان خلخال در بازدید‌های مکرر پیگیر این موضوع از اداره کل نوسازی و تجهیز استان اردبیل است اما همچنان مشکل اتمام و تکمیل این مدارس در خلخال پا برجاست.

انتهای پیام/62008/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول