اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری مراسم هفته فرهنگ رضوی حاصل تلاش 6 ماهه بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در این استان کاری سخت و حاصل برنامه‌ریزی و تلاش 6 ماهه بود.

برگزاری مراسم هفته فرهنگ رضوی حاصل تلاش 6 ماهه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی صبح امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی اظهار کرد: مملکت ما با اشاعه فرهنگ دینی و ائمه اطهار در برابر همه سختی‌ها و ناملایمات ایستاده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل استان و در این هفته تعداد 9 برنامه برگزار کردیم که اجرای هر یک از آن‌ها به کار و تلاش زیاد نیاز داشت.

کمالوندی افزود: این کار از روز 15 فروردین امسال کلید خورد و اگر به عقب‌تر برگردیم فراخوان آن از 15 اسفندماه سال گذشته صورت گرفت و نخستین استانی بودیم که کار را آغاز کردیم.

این مسئول افزود: همه استان و مناطق را درگیر این برنامه‌ها کردیم و هیچ نقطه‌ای نبود که فرهنگ رضوی و برنامه‌های آن برگزار نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امشب تا روز 26 شهریور جاری هر شب در 200 مسجد و محله استان برنامه‌های مختلف و جشن‌های محلی برپا می‌شود.

کمالوندی با قدردانی از همه تلاش‌های کارشناسان، هنرمندان، رؤسای ادارات ارشاد و انجمن‌های هنری در استان خاطرنشان کرد: نقطه عطف برنامه‌های ما جشن شرخوارگان رضوی است.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول