آرام حمیدی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شهرداری برای اجرای تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) یک مشاور انتخاب کرده که کار طراحی پروژه را انجام دهد، اما مشکل ترافیکی هنوز وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه اساس اجرا شدن یک تقاطع غیرهمسطح، حل کردن مشکل ترافیک است، ادامه داد: این تقاطع برخی گرهها را حل کرده، اما برخی تداخلها هنوز وجود دارد.
حمیدی تصریح کرد: مسیر میدان لبآب به سمت داخل شهر با مسیری که از رودکی به داخل شهر میآید، تداخل پیدا میکند که این موضوع مشکل اساسی تقاطع است و تداخل مسیر رودکی به داخل شهر با مسیری که از سنندج به داخل شهر میآید از دیگر مشکلات این پروژه است.
به گفته عضو پیشین شورای اسلامی شهر کرمانشاه، تدابیر لازم در طراحی این پروژه اندیشیده نشده است و باید اصلاحات هندسی صورت بگیرد و یک سری مسیرهای ترافیکی تغییر پیدا کند.
افزایش تابلوهای اطلاعرسان بهمنظور کاهش ترافیک تقاطع امام حسین(ع)
وی در خصوص راهکارهایی برای حل این مشکل خاطر نشان کرد: مسیری که از لبآب به داخل کمربندی میآید، باید وارد خیابان رودکی شود و از آنجا یک دوربرگردان در نظر گرفته شود تا با مسیر رودکی به کمربندی جانبازان همسو شوند.
حمیدی افزود: حضور پلیس میتواند کارساز باشد، چرا که یکی از مشکلات حضور ماشینهای مسافربری است که در تقاطع توقف میکنند و عرض ترافیکی کم میشود و افزایش تابلوهای اطلاعرسان از دیگر موضوعاتی است که میتواند از مشکلات بکاهد.
بهگفته عضو پیشین شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مسافرانی که از سمت سنندج به همدان و بالعکس میروند، مسیر بالای پل را اشتباهی به جای زیرگذر انتخاب میکنند که با تابلوهای اطلاعرسان میشود این مشکل را حل کرد.
حمیدی افزود: زمانی که ما در شورای اسلامی شهر کرمانشاه بودیم، کار مطالعاتی انجام شده بود و شورای شهر وظیفه ندارد که در جزئیات ریز شود.
انتهای پیام/2700/ب30/د1000