اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 4 مدال

اردبیل نایب قهرمان شمشیر‌بازی جوانان کشور شد

تیم شمشیر‌بازی استان اردبیل با کسب 4 مدال رنگارنگ نایب قهرمان رده سنی جوانان کشور در مجموع 3 اسلحه شد.

اردبیل نایب قهرمان شمشیر‌بازی جوانان کشور شد

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در مسابقات شمشیر‌بازی قهرمانی جوانان کشور که در تهران و ارومیه پیگیری می‌شد شمشیر‌بازان جوان استان افتخاری دیگر کسب کرده و توانستند نایب قهرمان ایران شوند.

هادی صباغی خاطرنشان کرد: مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور با تداوم افتخار‌آفرینی شمشیربازان اردبیلی همراه بود و در ارومیه در رشته سابر آرمین نوری با راهیابی به فینال مسابقات با قبول شکست برابر حریف یزدی، مدال نقره و نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: رضوان پناهی که با شکست برابر همشهری خود آرمین نوری از حضور در فینال محروم شده بود، با دیگر بازیکن یزدی به طور مشترک سوم شدند و مدال برنز گرفتند.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل یادآور شد: در اسلحه اپه و در جایی که تیم اردبیل امید زیادی برای کسب چند مدال انفرادی داشت، امیررضا کنعانی با برتری برابر همه رقیبان راهی فینال شد و با کسب برتری قاطع 15 بر 9 برابر مسعود شجاعی از مازندران، قهرمان کشور شد و مدال طلا گرفت.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها شجاعی نقره گرفت و سالار کامجو از آذربایجان غربی و مهدی رضایی از اصفهان به طور مشترک سوم شدند و مدال برنز گرفتند.

صباغی با اعلام اینکه مسابقات در قسمت تیمی پیگیری شده است، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی شمشیربازی نوجوانان و جوانان پسر کشور که در ارومیه برگزار شد تیم اردبیل در بین 14 تیم از استان‌های مختلف در اسلحه اپه به قهرمانی رسید و تیم یزد نیز در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: 10 تیم نیز در اسلحه سابر جوانان حضور یافته بودند که تیم یزد در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های آذربایجان غربی و شرقی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل با اعلام اینکه مشکلات مالی از دغدغه‌های مسئولان هیئت شمشیر‌بازی استان است که به شدت این مجموعه را رنج می‌دهد، تاکید کرد:‌ با وجود این نارسایی‌ها در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور توانستیم در جایگاه مناسبی قرار گیریم.

صباغی ادامه داد: فدراسیون شمشیر‌بازی و هیئت‌ها از اواسط سال گذشته با دغدغه‌های مالی روبه‌رو هستند به طوری که تامین و تهیه تجهیزات این رشته سخت شده است.

وی در پایان سخنان خود با قدردانی از میزبانی شایسته آذربایجان غربی در رقابت‌های کشوری گفت: تیم 24 نفره اردبیل در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب چهار مدال انفرادی و سه مدال تیمی در اسلحه‌های سابر و اپه شد.

انتهای پیام/62004/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول