اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بامداد امروز صورت گرفت

بازدید شبانه استاندار از طرح‌های عمران شهری بوشهر

استاندار بوشهر بامداد امروز از روند اجرایی طرح‌های عمران شهری بوشهر از جمله طرح روشنایی بازدید کرد.

بازدید شبانه استاندار از طرح‌های عمران شهری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ساعت یک بامداد شنبه در بازدید از روند اجرایی عمران شهری بوشهر که معاون امور عمرانی استاندار و مسئولان شهری حضور داشتند بر توسعه طرح‌های روشنایی شهر بوشهر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مرکز استان بوشهر باید به‌عنوان الگوی دیگر شهرها شود افزود: طرح‌های عمران شهری باید به‌گونه‌ای طراحی و اجراء شود که ضمن اینکه زیبایی چهره شهر را در پی داشته باشد، برای مردم لذت بخش باشد و تحولات روحی و روانی داشته باشد.

استاندار بوشهر که از ساحل، میدان انقلاب، خیابان‌های امام، لیان، ورزش، انقلاب، صفوی بازدید می‌کرد افزود: روشنایی این خیابان‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

حسنوند بر نصب چراغ در میادین و خیابان‌های پرتردد شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: طرح روشنایی 12 میدان شهر بوشهر در حال اجرا است که باید میدان‌های انقلاب، آزادی و حر در اولویت قرار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در طرح روشنایی 24 کیلومتر از خیابان‌های شهر بوشهر بزودی پایه‌های برق نصب می‌شود  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر را موظف کرد طرح روشنایی خیابان‌های لیان، گذر امام علی(ع)، انقلاب و خیابان منتهی به میدان امام را در اولویت قراردهد و در تکمیل روشنایی 12 میدان اصلی شهر تلاش کند.

وی با اشاره به اختصاص 60 میلیارد ریال اعتباربرای روشنایی میادین و خیابانهای شهربوشهر بر توجه به ایجاد روشنایی در کوچه‌ها و خیابان‌های بافت قدیم بوشهر تاکید کرد و افزود: شهرداری بوشهر با همکاری شرکت توزیع نیروی موظف است نسبت به اجرای طرح روشنایی این منطقه اقدام کند.

انتهای پیام/66006‌/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول