اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

ایثارگری مفهوم والای تقوا را در بر می‌گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگری و آزادگی مفاهیم والای تقوا را در بر می‌گیرد.

ایثارگری مفهوم والای تقوا را در بر می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، نادر نصیری امروز در حاشیه دیدار با تعدادی از ایثارگران و آزادگان، دوران دفاع مقدس را گنجینه معنویت و ایثار دانست و اظهار داشت: ایثارگران سرافراز در دوران جنگ تحمیلی همواره تثبیت‌کننده عزت نظام اسلامی بوده و آزادگان به عنوان نیمه پنهان دفاع مقدس با غیرت و استقامت در چنگال دژخیمان سرود آزادگی و طلوع دوباره زندگی را نجوا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری آزادگان سرمایه‌های عظیم انسانی اسیر در دستان دشمنان بودند چنانچه به گواه روایات انسان‌هایی که صبر و استقامت داشته باشند جزو افراد کامل قرار گرفته و پاداشی برابر با جایگاه هزار شهید را گرفته و صبر و استقامت برترین مراتب ایمان می‌باشد.

نصیری تأکید کرد: ارزش‌ و مقام‌های عالی در پرتو صبر و مقاومت کسب شده و آزادگان به معنای حقیقی مصداق انسان‌های بزرگ و وارسته آراسته شده به زینت استقامت و صبر بودند.

وی ابراز داشت: نسل جوان باید بداند که آزادگان اسوه‌های عینی صبر و استقامت بوده و مرحوم ابوترابی به عنوان سالار و سید آزادگان و شهید لشگری نیز به عنوان سیدالاسرا با استقامت و غیرت خویش اسلام حقیقی را در اسارت به نمایش گذاشتند و مردم متدین کشور امروز قدرشناس آنها هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در معنای پنهان اما آزادگان جزو با اخلاص‌ترین فرزندان ایران اسلامی هستند که در سختی‌های اسارت از هویت خود دفاع کرده و با ایستادگی برابر دشمنان افتخار عظیمی را نصیب ایران اسلامی کرده و برابر دنیای کفر ایستادگی کردند.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول