اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زیراب در سوادکوه:

دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کند

امام جمعه موقت زیراب در شهرستان سوادکوه با اشاره به گزارش رئیس جمهور به مردم، گفت: دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کند.

دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد در خطبه‌های نمازجمعه زیراب با تاکید بر لزوم اجرایی شدن سبک زندگی مورد نظر مقام معظم رهبری، گفت: احادیثی از ائمه درباره سبک زندگی وجود دارد که اجرا کردن آن مقدمه‌ای برای زندگی سعادتمندانه است.

امام جمعه موقت زیراب با تبریک میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت، افزود: فراگیری علوم، خدمت‌رسانی و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از شاخص‌های مورد نظر امام رضا (ع) برای سبک زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به گرامیداشت شهریار شاعر دینی کشور به نقش هنر در نشر معارف اسلامی اشاره و خواستار تعمیق ارزش‌های اسلامی در جامعه شد.

رضانژاد، آمریکا و غرب را کشورهای حامی آشوب در سوریه ذکر کرد و گفت: نظام سلطه باید دست از آشوب و بحران در منطقه بردارند.

خطیب جمعه زیراب با اشاره به گزارش اقتصادی و سیاست خارجی رئیس جمهور، تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کند و نمایندگان مجلس با حضور پررنگ در نماز جمعه مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

*اهل بصیرت در جامعه عیب‌پوشی کنند

حجت‌الاسلام محمد مهدوی خطیب جمعه شیرگاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه تدین باید همراه با تعقل باشد، گفت: متدین غیرعاقل تبدیل به ابن‌ملجم می‌شود و به بیان امام رضا (ع) مومن باید پرده‌پوشی از گناهان، مدارا با مردم و صبر در سختی‌ها را در رفتار خود داشته باشد.

امام جمعه شیرگاه با انتقاد از افراد شاخصی که نه تنها عیوب را نمی‌پوشانند بلکه برای دیگرات عیب درست می‌کنند، افزود: افرادی هستند که عیب می‌سازنند و خود را هم اهل بصیرت می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل طرح‌های پیچیده دشمن باید مدبرانه برنامه‌ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: ما با دشمن معمولی روبرو نیستیم بلکه دشمن ما ده‌ها سال تجربه مقابله با حکومت‌ها و افکار جهان را دارد و هر بی‌سیاستی نباید خود را سیاستمدار بداند.

*حمله آمریکا به سوریه موجب اتحاد مسلمانان می‌شود

حجت‌الاسلام احمد قربانی خطیب جمعه پل سفید در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با تاکید بر اینکه تقوا موجب نجات انسان را فراهم می‌کند، گفت: اگر کارهای خودمان را با ملاک تقوا انجام دهیم در بین مردم شرمنده نمی‌شویم و باعث نجات ما در قیامت می‌شود.

امام جمعه پل سفید با اشاره با سالروز کشتار صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی، افزود: کشتار مردم بی‌گناه و جنایات مختلف در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی با اشاره به تحولات سوریه و خطاب به آمریکا و غرب، تصریح کرد: حمله آمریکا و هم‌پیمانان او به سوریه موجب اتحاد مسلمانان و عملی شدن فرمایش امام راحل درباره نابودی اسرائیل خواهد شد.

انتها ی پیام/86015/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول