اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

پایه‌های پل تقاطع پیامبر اعظم - عمار یاسر در دست تعمیر است

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط مشاور پل، تقاطع پیامبر اعظم - عمار یاسر نیاز به ترمیم دارد که با دستور شهردار قم ترمیم پایه‌های این پل آغاز شده است.

پایه‌های پل تقاطع پیامبر اعظم - عمار یاسر در دست تعمیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد تقی نادعلی با اشاره به برخی مطالب مطرح شده در خصوص استحکام نداشتن پایه‌های پل تقاطع پیامبر اعظم و عمار یاسر اظهار کرد: این پل در دوران مدیریت‌های قبلی شهرداری و حدود چهار یا پنج سال پیش احداث شده و در زمان شهردار سابق قم به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه از چهار سال قبل خاکبرداری انجام شده و پل مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: با توجه به بررسی‌هایی که به تازگی انجام شده، احساس کردیم که پایه‌های این پل ضعیف بوده و برخی از قسمت‌ها به دلیل اینکه میلگردها نمایان شده است، نیاز به ترمیم دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: با پیگیری و دستور مهندس دلبری به مشاور اعلام کردیم که بررسی لازم را در این زمینه داشته باشد تا مشخص شود که نیازی به ترمیم و تقویت وجود دارد یا خیر.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشاور اعلام کرده است که پایه‌های این پل نیاز به ترمیم داشته و با دستور شهردار کلانشهر قم کار ترمیم آغاز شده است و برای ترمیم این بخش‌ها و انجام بتن‌کاری خاک‌های پایه‌های پل را شسته‌ایم.

نادعلی اضافه کرد: شرایط کنونی پل تفاوتی با چهار سال پیش نداشته و اتفاق خاصی نیز پیش نیامده است و الان که میلگردها نمایان شده به دنبال این هستیم که با بتن آن را ترمیم کنیم.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول