اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

اهتمام جدی به تقویت فرهنگ دینی در کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم که از پرتو نورانی مرکزیت دینی قم و حوزه‌های علمیه استفاده کرده و بتوانیم سهمی در تقویت فرهنگ دینی و توسعه معارف اهل بیت(ع) داشته باشیم.

اهتمام جدی به تقویت فرهنگ دینی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی جنتی پنجشنبه شب در پایان دیدار با علما و مراجع تقلید قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توفیق داشتم که خدمت تعدادی از مراجع تقلید برسم و وظیفه خود می‌دانستم در آغاز کار گزارشی در ارتباط با مسائل فرهنگی خدمت علما و مراجع ارائه کنم.

وی تصریح کرد: در ملاقات‌هایی که داشتم بزرگان حوزه نکات بسیار مفیدی مطرح کردند و این نکات را سرلوحه کار خود قرارمی‌دهیم چرا که قم مرکز حوزه علمیه است و شعاع تاثیر این مرکز نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا و جهان تشیع گسترده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امیدواریم که از پرتو نورانی این شعاع استفاده کرده و بتوانیم سهمی در تقویت فرهنگ دینی و توسعه معارف اهل بیت(ع) داشته باشیم.

وی گفت: مراجع تقلید برخی دغدغه‌ها در زمینه چاپ کتاب، رعایت شئون دینی در کتاب‌ها و جلوگیری از برخی انحرافاتی که در کتاب‌ها و نشریات دیده می‌شود را مطرح کردند و ما هم تلاش کردیم که اطمینان دهیم تا حدی که ممکن است این مشکلات را حل کنیم و بخشی از سخنان ایشان رهنمودهای کلی در ارتباط با نوع فعالیت‌هایی که در داخل و خارج از کشور می‌توانیم در راستای نشر فرهنگ دینی انجام دهیم، بود.

جنتی در خصوص تغییر مدیران کل ارشاد در استان‌ها بیان کرد: ما واحدهای ستادی و صف داریم؛ در اولویت ما این است که ستاد وزارت ارشاد را ساماندهی کرده و پس از اینکه فراغت پیدا کردیم به مرحله صف هم خواهیم رسید.

انتهای پیام/2258/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول