اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لاهیجان

فینال مسابقه بزرگ فوتبال رایانه‌ای جام خلیج فارس برگزار شد

فینال مسابقه بزرگ فوتبال رایانه‌ای جام خلیج فارس در سالن همایش‌های شهرداری لاهیجان برگزار شد.

فینال مسابقه بزرگ فوتبال رایانه‌ای جام خلیج فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان عصر امروز در جریان برگزاری فینال مسابقات مذکور اظهار کرد: بازی‌های رایانه‌ای مانند بسیاری دیگر از پدیده‌های عصر فناوری اطلاعات به زندگی ما و فرزندانمان راه پیدا کرده است.

جواد نجارتمیزکار افزود: بازی‌های رایانه‌ای مناسب می‌تواند موجب افزایش اعتماد به‌نفس، رشد خلاقیت و قوه‌ تخیل کودک شود و زمینه‌ مناسب برای یادگیری مطلوب را به وجود آورد.

وی با بیان مضرات استفاده از بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: والدین و دست‌اندرکاران امور فرهنگی و آموزشی باید با برنامه‌ریزی صحیح راه را برای استفاده صحیح کودکان و نوجوانان از این بازی‌ها هموار کنند.

این مسئول،اضافه کرد: باید بازار این محصولات را با تولیدات داخلی و بازی‌هایی همسو با فرهنگ اسلامی و ایرانی در دست بگیریم و حتی‌المقدور از ورود بازی‌های غیرمجاز و مخرب به داخل کشور توسط مراجع ذی‌صلاح ممانعت شود.

به گفته وی، علاوه بر نظارت والدین بر کودکان در استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه‌ای باید به فرزندان آموخته شود.

به گزارش فارس، در بخش پایانی مراسم مذکور در رده سنی نونهالان پوریا سهندی، امیر علی آزادسرو، مهراد اسماعیل‌زاده به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان نیز فرید برجی، عرفان حجت، محمد آقایی‌زاده ظروفی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

مسابقات فوتبال رایانه‌ای جام خلیج فارس با حضور 150 شرکت‌کننده از شهرهای لاهیجان، رشت، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، سیاهکل و انزلی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/84002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول