اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

تعداد جامعه آزادگان قزوین 665 نفر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تعداد آزادگان این استان را تعداد 665 نفر اعلام کرد.

تعداد جامعه آزادگان قزوین 665 نفر است

نادر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: توجه به گرامیداشت و قدرشناسی از رزمندگان و ایثارگران در جامعه روحیه جوانمردی را در جامعه ترویج داده و مقدمات گسترش مفاهیم عمیق انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به رویکرد‌های فرهنگی بنیاد شهید برای گسترش فرهنگ ایثار اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 665 آزاده از مجموع 43 هزار آزاده سرافراز در استان قزوین زندگی کرده و زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

وی پیرامون تعداد مجموع آزادگان شناسایی شده استان قزوین اظهار داشت: 53 نفر از ایثارگران آزاده قزوین در حال حاضر افتخار اسارت 12 ماه را داشته و شش ایثارگر نیز از یک تا دو سال سابقه اسارت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: همچنین سابقه اسارت 410 نفر از ایثارگران در سطح استان قزوین نیز از دو تا سه سال بوده و آزادگان سرافراز سه تا چهار سال در بند استان نیز بالغ بر 54 نفر می‌باشد.

نصیری ادامه داد: همچنین 56 نفر از ایثارگران آزاده قزوین با تحمل اسارت چهار تا پنج سال و پنج آزاده دیگر با پنج تا شش سال اسارت نماد‌های سرافرازی و ولایت‌مداری مردم این خطه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیرامون میزان اسارت دیگر آزادگان قزوینی ابراز داشت: 30 آزاده قزوین بین شش تا هفت سال، 12 آزاده بین هفت تا هشت سال و 23 آزاده دیگر قزوین نیز از هشت تا 9 سال افتخار بر تن کردن لباس آزادگی را دارند.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول