اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

بهره‌مندی کامل روستاهای بخش زرین‌دشت نهاوند از گاز

فرماندار نهاوند گفت: صد در صد روستاهای بخش زرین‌دشت نهاوند به مرکزیت شهر برزول از نعمت گاز خانگی برخوردارند.

بهره‌مندی کامل روستاهای بخش زرین‌دشت نهاوند از گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی بخش زرین‌دشت این شهرستان اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین مأموریت‌های دولت رفع فقر و محرومیت از مناطق به ویژه روستاهاست.

وی افزود: بهره‌مندی روستاییان از نعمت‌هایی از قبیل گاز خانگی، آب شرب سالم و بهداشتی، برق، تلفن و اینترنت توانسته میزان مهاجرت از روستاها به شهرها را کاهش دهد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در بخش زرین‌دشت به مرکز شهر برزول 15 روستا وجود دارد که بیش از چهار هزار مشترک گاز خانگی دارد.

وی با اشاره به اینکه تأمین آب شرب بهداشتی به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه‌های مدیریت شهرستان نهاوند به شمار می‌رود، ابراز داشت: برای تأمین آب شرب بهداشتی در سطح روستاهای امسال، اعتبارات مناسبی در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان تخصیص یافت.

مولوی با اشاره به یکی از مشکلات شهر برزول به عنوان مرکز بخش زرین‌دشت، اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محل ورودی شهر برزول و روستاهای دهفول را یکی از این معضلات دانست و افزود: اداره مسکن و شهرسازی مأمور شده در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای اصلاح پنج نقطه حادثه‌خیز در محورهای خروجی و ورودی نهاوند ـ برزول ـ فیروزان و گیان گفت: از آن جایی که محور نهاوند به سمت فیروزان یکی از پرترددترین جاده‌های استان است توجه به این موضوع مهم است.

فرماندار نهاوند به یکی از ظرفیت‌های موجود در بخش زرین‌دشت اشاره کرد و ابراز داشت: در بخش زرین‌دشت بیش از 7 هزار و 600 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی آبی و دیم وجود دارد که سالانه بیش از 300 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این بخش تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

انتهای پیام/89016/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول